تولید پهپادی که با صدای انسان کنترل می شود

یک شرکت تجاری پهپادی تولید کرده که مانتیس کیو نام دارد و علاوه بر بازوهای جمع شدنی از قابلیت کنترل صوتی نیز برخوردار است.

عصر بانک؛به گزارش فارس، یک شرکت تجاری پهپادی تولید کرده که مانتیس کیو نام دارد و علاوه بر بازوهای جمع شدنی از قابلیت کنترل صوتی نیز برخوردار است. این پهپاد دارای یک باتری نیز هست که بعد از هر بار شارژ به مدت 33 دقیقه قابل استفاده است.

 

یک دوربین فوق دقیق برای عکاسی و فیلم برداری با دقت 4K برای این پهپاد در نظر گرفته شده است. یک سیستم کنترل از راه دور هم برای این پهپاد در نظر گرفته شده است.

 

پهپاد مذکور از قابلیت تشخیص و شناسایی چهره هم برخوردار است و برای کنترل آن علاوه بر دسته خاص می توان از حرکات دست و صورت نیز استفاده کرد.

 

ابعاد این پهپاد 16.8 در 9.7 در 5.6 سانتیمتر بوده و وزن ان بسیار کم و برابر با 454 گرم است. بازوهای تاشو حمل و جابجایی پهپاد مذکور را بسیار ساده می کند و لذا به راحتی می توان آن را در یک کوله کوچ جای داد.

 

دقت ویدئوهای تهیه شده با استفاده از این پهپاد به 1080 پیکسل می رسد و از طریق این پهپاد می توان عکس هایی با دقت 13 مگاپیکسل با یکی از دو فرمت JPG  یا  DNG نیز تهیه کرد. چرخش 90 درجه ای دوربین به سمت پایین یا چرخش 20 درجه ای آن به اطراف یکی دیگر از مزایای پهپاد مذکور است. حداکثر سرعت این پهپاد در حالت ورزشی به 70 کیلومتر در ساعت می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.