تشخیص سفر کاری یا شخصی با هوش مصنوعی “اوبر”

شرکت "اوبر" با بکار بردن هوش مصنوعی در اپلیکیشن موبایل خود از این پس می‌تواند نوع سفر افراد را تشخیص دهد تا کاربران کمتر دچار خطا شوند.

عصر بانک؛ به نقل از انگجت، برای بسیاری از کاربران تاکسی‌های اینترنتی پیش می‌آید که هزینه سفر کاری خود را با انتخاب گزینه اشتباه، از جیب شخصی پرداخت می‌کنند.

 

اکنون شرکت تاکسی اینترنتی "اوبر"‌(Uber) در اپلیکشین موبایلی خود از سیستم یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا کاربران، دیگر با انتخاب اشتباه پرداخت از حساب کاری یا شخصی خود دچار مشکل نشوند و هزینه‌های سفرهای خود را مدیریت کنند.

 

اوبر فکر می‌کند که به راحتی با معرفی یک سیستم پیشنهاد که از یادگیری ماشین برای کمک به کاربران استفاده می‌کند، می تواند کار آنها را راحت کند.

 

فناوری هوش مصنوعی بکار رفته در این اپلیکیشن می‌تواند الگوهای سفر را تشخیص دهد و پیش‌بینی کند که شما در هر لحظه به احتمال بیشتر به کدام حساب کاربری خود نیاز دارید.

 

به عنوان مثال اگر شما معمولا هر روز به دفتر کار خود می‌روید و یک روز مرخصی می‌گیرید، برنامه می‌تواند هنگام درخواست سفر به مکان دیگر، تغییر در حساب کاربری را پیشنهاد دهد.

 

اوبر می‌گوید این یک سیستم بی عیب و نقص نیست و دارای آمار 80 درصد پیشنهاد اولیه در زمان مناسب است.

 

اوبر همچنین نظارت بر سفرها را بهبود می‌بخشد و کاربران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در برنامه مطرح کنند و به صورت زنده پاسخ بگیرند.

 

هدف از این ارتقاء واضح است؛ اوبر می‌خواهد به عنوان یک گزینه قابل اعتماد برای سفرهای کاری دیده شود.

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.