اپلیکیشن مبنا کارت آریا در دسترس عموم قرار گرفت

مبناکارت آریا از جدیدترین محصول خود که یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی است رونمایی ‌کرد. این محصول خدمتی دیگر از مبنا کارت آریاست که علاقه‌مندان به خدمات حوزه پرداخت الکترونیک می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

عصر بانک؛معاون فناوری اطلاعات مبنا کارت آریا درباره این اپلیکیشن می‌گوید: راه‌اندازی نرم‌افزار موبایل از دی ماه 96 آغاز و نسخه ابتدایی آن جهت آزمایش و رفع اشکال در اسفند ماه 96 ارائه گردید. همزمان با ورود نسخه آزمایشی فرایند تامین سرویس‌های جانبی جهت افزودن به نرم‌افزار آغاز شد و با سازمان‌ها و شرکت‌های مربوطه مذاکره صورت گرفت.

 

مهران رجایی تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروز پیاده‌سازی سرویس‌های ارزش‌افزوده در دستور کار قرار گرفت و همراه با آن اصلاحات لازم در خصوص نرم‌افزار اجرا شد.

رجایی افزود: با بررسی‌های انجام شده در خصوص چگونگی انتشار نرم‌افزار، تصمیم بر آن شد که نسخه اول عملیاتی، از طریق وب سایت شرکت مبنا کارت آریا  در دسترس عموم قرار بگیرد.

معاون فناوری اطلاعات مبناکارت آریا درخصوص خدماتی که در این اپلیکیشن وجود دارد، گفت: این خدمات شامل شارژ، پرداخت قبوض، اسکن قبض از طریق شناسه و از طریق بارکدخوان، بسته‌های اینترنتی، موبایل پی، کارت به کارت، نیکوکاری ،گردشگری، کیف پول و بیمه است.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان است که پس از بررسی بازخوردهای دریافتی در خصوص نسخه اول و انجام اصلاحات آن، امکانات جدید نیز اضافه گردد و در نسخه دوم از طریق اپ‌ستورهای ایرانی منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.