استفاده مایکروسافت‌پِی از Masterpass مسترکارت

مسترپَس (MasterPass) خدمات کیف پول الکترونیکی است که توسط مسترکارت به مشتریان ارائه شده است. مسترپَس با انواع کارت‌های اعتباری، بدهی و پیش پرداخت قابل استفاده بوده و همچنین از طریق کلیه دستگاه‌های ارتباطی (کامپیوتر، موبایل و تبلت) در همه جا به کار می‌رود. مسترپَس امکان خرید آنلاین امن و ساده را با فناوری NFC که جنبه tap-and-pay دارد و روش پرداخت با کد QR فراهم کرده است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛مایکروسافت اعلام کرده مایکروسافت‌پِی در بستر Masterpass مسترکارت ادغام شده تا کاربران بتوانند حساب‌های خود را به آن متصل کنند و پرداخت‌های آنلاین را ساده و مؤثر انجام دهند. با ادغام این دو خدمت، پرداخت از حساب مایکروسافت به‌طور خودکار در Masterpass تکمیل می‌شود.

 

ویل وایت مدیر برنامه گروه شریک در مایکروسافت می‌گوید: «ما همیشه به دنبال ارتقای تجربه خرید مشتریان به روشی امن و ساده هستیم و  این امر در آخرین قدم با گسترش شبکه Masterpass محقق شده است. ما هم چنان مترصد فرصت‌هایی هستیم تا تجربه خرید را با ارتقای استانداردها و همکاری با شرکت‌های خلاق مانند مسترکارت بهبود ببخشیم.»

این خدمت در حال حاضر در آخرین نسخه مرورگر مایکروسافت Edge و با ورود به حساب مایکروسافت، در دسترس کاربران داخل آمریکا قرار دارد. گرچه Masterpass متعلق به مسترکارت است اما با تمام کارهای نقدی و اعتباری مسترکارت، ویزا و امریکن اکسپرس کار می‌کند. کاربران می‌توانند حساب کاربری مایکروسافت خود را به طرح ادغامی مدنظر متصل کنند. سپس هنگام خریدهای آنلاین به دنبال دکمه Masterpass باشند تا جزئیات پرداخت به‌طور خودکار انجام شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.