گام بزرگ آمازون به‌سوی یک تریلیون دلاری شدن

آمازون یک گام دیگر به رکورد نخستین شرکت یک تریلیون دلاری نزدیک‌تر شد.

عصر بانک؛به نقل از وب سایت CNBC، شرکت آمریکایی آمازون با انتشار یک گزارش، میزان درآمد و سودآوری خود را در سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی اعلام کرد که بدین ترتیب می‌توان دریافت که این شرکت نوآور به‌عنوان یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی و دارنده بزرگ‌ترین پلت‌فرم فروشگاه آنلاین، توانسته در سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی به رکورد شرکت‌های تریلیون دلاری نزدیک شود.

 

بر اساس آمار، عملکرد این شرکت حتی از پیش‌بینی‌های وال استریت نیز بیشتر شد به گونه‌ای که  بخش اعظمی از افزایش درآمد آمازون مرهون سودآوری در قسمت خدمات و سرویس‌های ابری (Cloud) و درگاه‌های تبلیغاتی آن اعلام شده است. گزارش عملکرد آمازون یک سود 5.07 دلاری به ازای هر سهم بوده است که بالغ بر دو برابر پیش‌بینی کارشناسان با تخمین سود 2.5 دلاری به ازای هر سهم بوده است.  

 

آمازون یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین آمریکایی که در سراسر جهان سفارشات مختلف برای خریداری محصولات گوناگونی را می‌پذیرد. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی در جهان به شمار می‌رود که محصولاتی نظیر اسپیکرهای هوشمند اکو آمازون را عرضه کرده و از استقبال بی‌نظیری برخوردار شده است.

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.