پرظرفیت‌ترین حافظه‌های فلش جهان را بشناسید+تصاویر

صنعت تولید حافظه های فلش در جهان این روزها گام های فراوانی رو به جلو برداشته و این نوع حافظه ها در مقایسه با حافظه های اس اس دی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده اند.

عصر بانک؛ ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از حافظه های فلش نیز روز به روز در حال افزایش است و لذا می توان از این حافظه ها که به راحتی در جیب جای می گیرند برای نگهداری بی دردسر کوهی از اطلاعات بهره گرفت.

 

در ادامه تعدادی از این حافظه های فلش را که با پورت های پرسرعت تر یو اس بی نیز سازگاری دارند، معرفی می کنیم.

 

الف: DataTraveler Ultimate GT

 

با پرظرفیت ترین حافظه های فلش جهان آشنا شوید

 

این حافظه فلش با دو ترابایت ظرفیت برای ذخیره سازی اطلاعات 1650 دلار قیمت دارد و در سال 2017 روانه بازار شده است. ابعاد کوچک حافظه یادشده که در کف دست جا می شود باعث جلب نظر کاربران به آن شده است. پشتیبانی از یو اس بی 3.1، سرعت قرائت و نگارش داده 300 و 200 مگابایتی در هر ثانیه، پشتیبانی از ویندوزهای 7، 8، 8.1 و 10، مک، لینوکس و کروم از جمله قابلیت های این حافظه فلش است.

 

ب: DataTraveler HyperX Predator 3.0 USB

 

با پرظرفیت ترین حافظه های فلش جهان آشنا شوید

 

حافظه فلش مذکور با یک ترابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات یک محصول کوچک دیگر تلقی می شود که حدود 700 دلار قیمت دارد. به نظر می رسد خرید این محصول هم مانند حافظه فلش قبلی برای همگان امکان پذیر نباشد.

 

ج: Corsair Flash Voyager GS USB 3.0

 

با پرظرفیت ترین حافظه های فلش جهان آشنا شوید

 

این حافظه فلش که از نظر ظاهری به اندازه یک انگشت فضا اشغال می کند، 512 گیگابایت ظرفیت داشته و قیمت آن 250 دلار است. این محصول که توسط شرکت Corsair تولید شده، سریع ترین حافظه فلش تولیدی این شرکت هم به حساب می آید. سرعت قرائت و نگارش اطلاعات در این حافظه فلش به 290 مگابایت در ثانیه می رسد. این سرعت در مورد نسخه 256 گیگابایتی برابر با 450 مگابایت در ثانیه است.

 

د: Super Sonic Rage 3.0:

 

با پرظرفیت ترین حافظه های فلش جهان آشنا شوید

 

این حافظه فلش تولیدی شرکت پتریوت با ظرفیت 512 گیگابایتی 165 دلار قیمت دارد. سرعت نگارش و قرائت اطلاعات این حافظه به ترتیب 400 و 300 مگابایت در ثانیه است و به نظر می رسد برای خرید گزینه ای کم و بیش مناسب باشد.

 

ه: PNY Pro Elite :

با پرظرفیت ترین حافظه های فلش جهان آشنا شوید

 

این هم یک حافظه 512 گیگابایتی است که با پورت یو اس بی 3 سازگاری دارد و تنها 150 دلار قیمت دارد. سرعت قرائت و نگارش اطلاعات در این حافظه به ترتیب 400 و 250 مگابایت در ثانیه است و گزینه ای مناسب برای ذخیره سازی فایل های ویدئویی محسوب می شود.

 

/مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.