افشای رمز قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 (تصاویر)

تصاویر منتشر شده از رختکن بازیکنان فرانسه نشان می‎‌دهد چطور دیدیه دشان به آنها دستور عمل قهرمان بودن را نشان داده است.

عصر بانک؛به گزارش ایلنا، نیمه اول دیدار فینال جام جهانی 2018 با برتری دو بر یک فرانسه به پایان رسید و شاگردان دیدیه دشان برنده به رختکن ورزشگاه لوژنیکی رفتند. پس از آن دیدیه دشان دستورالعمل‌های خود برای فتح جام قهرمانی را طبق ویدئویی که از رختکن خروس‌ها منتشر شده است به بازیکنانش آموزش داد.

 

او در آغاز خطاب به شاگردانش گفت:"آنها می‌آیند، آنها تهاجمی هستند. شما نباید همه انرژی‌تان را به حریف بدهید، به همان اندازه که ممکن است بازی کنید."

 

1

 

دشام در ادامه می‌گوید:" اگر توپ را در اختیار دارید و بازیکن مقابل شما حضور دارد، یک نفر دیگر به شما اضافه می‌شود، به محص اینکه توانستید توپ را به ام‌باپه بدهید."

 

2

 

کیلیان ام‌باپه در این دیدار چهارمین گل فرانسوی‌ها را روی پاس لوکاس هرناندز به ثمر رسانده بود پس از اینکه در محوطه جریمه کروات‌ها صاحب موقیعت مناسبی برای شوتزنی شد. 

 

آنتوان گریزمان که پیش از پایان نیمه اول دومین گل را به ثمر رسانده بود در رختکن از دشام شنید:"آنتوان کمتر در مقابله‌ها شرکت کن. شما در کنار مهاجمان ایستاده‌اید و تو را به عنوان یک گزینه برای گلزنی نیاز داریم."

 

4

 

پس از صحبت‌های سرمربی پل پوگبا بازیکنان را دور میز جمع کرد و فریاد زد:"مثبت باشید." واران تصمیم داشت صحبت‌های احساسی پیش از بازگشت به زمین مسابقه را تکمیل کند، او گفت:"بچه‌ها موفقیت در ذهن شماست. به پیروزی فکر کنید و قوی باشید. ما می‌خواهیم برنده باشیم. ما قهرمانیم. بیایید آماده باشیم حالا 45 دقیقه حساس پیش روی ماست."

 

5

قهرمان

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.