جوان‌ترین میلیاردر تاریخ آمریکا کیست؟

انتظار می ‌رود امسال، ثروت کایلی جنر 20 ساله به یک میلیارد دلار برسد و بدین ترتیب او جوان ترین میلیاردر تاریخ آمریکا خواهد بود.

عصر بانک؛ مجله فوربس با بیان اینکه ثروت این دختر جوان حدود 900 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، وی را به تازگی به فهرست ثروتمندترین زنان خودساز آمریکا افزوده است. انتظار می‌رود وی تا پایان امسال عنوان جوان‌ترین میلیاردر تاریخ آمریکا را از آن خود کند. پیش از وی مارک زاکربرگ- بنیان گذار فیس بوک- در سال 2008 و در سن 23 سالگی به این رکورد دست یافته بود.

 

ثروت او اخیرا پس از افزایش قیمت سهام گروه لوازم آرایشی بهداشتی کایلی که توسط خود وی تاسیس شده، ارزش یافته است. ارزش این شرکت در حال حاضر حدود 800 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. وی اعلام کرده است تا پایان عمر بر این شرکت نظارت خواهد داشت و می‌خواهد پس از مرگش مدیریت این شرکت را به دخترش که اکنون پنج ماه دارد واگذار کند.

 

به جز لوازم آرایشی، او بخشی از درآمد خود را از طریق اپلیکیشن پرداخت خود کسب می‌کند. وی همچنین با شرکت‌های پوما و تاپ شاپ نیز همکاری دارد. او سه سال پیش و زمانی که تنها 17 سال داشت شرکت خود را تاسیس کرد و در تعطیلات سال نو 2016 با ارائه بسته آرایشی خود تنها در یک روز 19 میلیون دلار درآمد کسب کرد. او هم چنین در سال 2017 به عنوان جوان‌ترین فرد فهرست 100 فرد مشهور آمریکایی در مجله فوربس قرار گرفت.

 

این کارآفرین جوان گفته است دوست دارد فرد مفید و الهام بخش انسان‌های دیگر باشد. او سال گذشته حدود یک میلیون دلار به خیریه‌هایی نظیر انجمن نوجوانان سرطانی آمریکا کمک کرد.

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.