پیش‌بینی هوش مصنوعی “EA” از قهرمان جام جهانی باز هم درست از آب در می‌آید؟

شرکت الکترونیک آرتز که سابقه درخشانی در پیش بینی قهرمان مسابقان جام جهانی دارد با استفاده از هوش مصنوعی، تیم ملی فرانسه را قهرمان این دوره از مسابقات می‌داند.

عصر بانک؛به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنچایز Fifa ساخته شرکت EA Sport از آن دسته عناوینی است که فارغ از سن، سال و سلیقه‌های مختلف در افراد همواره طرفداران خود را دارد. این فرنچایز هرسال با شماره جدیدی عرضه می‌شود و در سال 2018 نیز با عرضه نسخه Fifa 19 روبه‌رو خواهیم بود. اما همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، شرکت الکترونیک آرتز (EA)  آپدیت جدیدی برای نسخه فیفا 18 خود ارائه داد که شامل 32 تیم جام جهانی با آخرین به روز رسانی در ترکیب این تیم‌ها بود.

 

همچنین در کنار این آپدیت یک بخش داستانی جدید، مانند آنچه در داستان Alex Hunter دیده بودیم نیز در بازی گنجانده شد. در این خط داستانی فیفا سعی کرد مانند دوره های گذشته با هوش مصنوعی، فینالیست و قهرمان جام جهانی 2018 را مشخص کند. هوش مصنوعی فیفا 18، تیم ملی فرانسه را به عنوان قهرمان جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد.

 

گفتنی است؛ شرکت "EA" سابقه درخشانی در پیش‌بینی قهرمان مسابقات جام جهانی داشته است. این شرکت در انتشار به‌روزرسانی جام جهانی 2014 برای فیفا 13، تیم ملی آلمان و همچنین سال 2010 نیز اسپانیا را به عنوان قهرمان پیش‌بینی کرده بود که هر دو آن ها به حقیقت پیوستند.

 

حال که کمتر از 12 ساعت تا فینال جام جهانی 2018 باقیست، این پیش بینی هوش مصنوعی شرکت الکترونیک آرتز دوباره سر زبان ها افتاده است و این در حالی است که تیم ملی فرانسه یک پای فینال این دوره از رقابت‌ها است. باید دید که آیا پیش بینی هوش مصنوعی این بار هم توانایی پیش بینی آینده را داشته است و فرانسه قهرمان این دوره از مسابقات می‌شود یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.