نسخه رومیزی «بله» منتشر شد

پیام رسان «بله» که این روزها به خوبی در میان کاربران فضای مجازی شناخته شده، با انتشار نسخه رومیزی (دسکتاپ) امکان تازه ای را برای مخاطبانش ایجاد کرده است.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» می توانند به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.

 

این نسخه در مرحله آزمایشی است و برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس ارائه شده است.  هم اکنون دانلود نسخه رومیزی «بله» امکان پذیر است.

 

دبیر شورای عالی فضای مجازی به تازگی اعلام کرد: این شورا نام پنج پیام رسان را به صورت منتخب اعلام کرده است، اما مردم دو پیام رسان را که در فهرست منتخبان این شورا نبود هم برگزیدند که یکی از آنها «بله» است.

 

پیام رسان «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته، به دنبال رقابت با سایر پیام رسان ها نیست، بلکه با هدف ارائه نسل جدید بانکداری و خدمات مالی به مخاطبان فعال اعم از عامه مردم و کسب و کارهای فضای مجازی فعال شده است.

 

«بله» علاوه بر امکانات معمول همه پیام رسان ها، خدمات بانکی منحصر به فرد مانند خرید شارژ، درخواست پول، کارت به کارت و … را از مبدا 17 بانک به کاربران ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.