فین‌تک از دریچه نگاه بانوان در فیناپ پنجم

پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ با عنوان Finup Women چهارشنبه، ششم تیرماه 1397 ساعت 16 الی 19 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

عصر بانک؛قرار است در این رویداد حضور بانوان صنعت فین‌تک ایران پررنگ‌تر باشد و دغدغه‌ها و چالش‌های فعالیت استارتاپی به‌خصوص در حوزه فین‌تک از دریچه نگاه آنها بیان و بررسی شود.

 

حضور فعال بانوان در حوزه کارآفرینی و صنعت فین‌تک ایران و نقش پررنگ آنها در رشد صنایع مالی و پیشرفت فناوری اطلاعات بر فعالان این حوزه پوشیده نیست. از سویی بازخورد تیم فیناپ از برگزاری چند رویداد و حضور همیشگی بانوان فعال و علاقه‌مند به حوزه فین‌تک در این برنامه‌ها، منجر به ایده برگزاری Finup Women با رویکرد و نگاه ویژه‌تر به حضور بانوان در فین‌تک شد.

در بخش آموزشی رویداد Finup Women یک مشاور حقوقی در امور بانکی موضوع رگ‌تک که یکی از زیرمجموعه‌های فین‌تک است را معرفی خواهد کرد و پنل گفتگو نیز با حضور 4 خانم از استارتاپ‌های مانیار، سهام‌یاب، رانگو و ماهنامه عصر تراکنش برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در فیناپ پنجم پلتفرم سکو به صاحبان ایده و استارتاپ‌ها معرفی خواهد شد.

فیناپ؛ نخستین رویداد آموزشی-تعاملی در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) با هدف آموزش و توسعه فین‌تک در سراسر کشور است.

از شهریورماه 1396 تا کنون، چهار رویداد فیناپ با حمایت و همکاری شرکت‌ها، فعالان و رسانه‌های صنعت فین‌تک برگزار شده که با استقبال همراه بوده است.

علاقه‌مندان برای حضور در پنجمین رویداد فیناپ می‌توانند از طریق لینک ایوند به نشانی evand.com/events/finupwomen مراجعه کنند.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال فیناپ در تلگرام به آدرس t.me/finupevent امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.