اینستاگرام 30 خرداد از قابلیت قرار دادن ویدئو‌های بلند مدت رونمایی می‌کند

طبق دعوت نامه ای که اینستاگرام برای خبرنگاران و رسانه ها ارسال کرده، این شبکه اجتماعی قصد دارد در 30 خرداد طی کنفرانسی از قابلیت های جدیدش رونمایی کند.

عصر بانک؛به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته بود که سایت های فناوری اعلام کردند اینستاگرام برای رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی قصد دارد قابلیتی برای قرار دادن ویدئوهایی تا 60 دقیقه را اضافه کند. حال این غول فناوری دعوت نامه هایی را برای خبرنگاران و رسانه ها ارسال کرده تا برای پوشش مراسم این شرکت که قرار است در آن از قابلیت مذکور رونمایی شود، حضور پیدا کنند.

 

در متن دعوت نامه آمده: "اینستاگرام چند خبر دارد که می خواهد با شما به اشتراک بگذارد و ما می خواهیم شما اولین نفری باشید که آن را میشنوید". اینستاگرام با ارائه قابلیت بارگذاری فیلم های بلند مدت، این شانس را دارد که از حوزه شبکه های اجتماعی خارج شود و به حوزه رسانه ها بپیوندد و با نرم افزار های یوتیوب و اسنپ چت به رقابت بپردازد.

 

سایت "TechCrunch" در این باره نوشت: اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای 4K خود را به صورت تمام صفحه (افقی) و عمودی، بدون محدودیت 60 ثانیه  آپلود کنند. ویدئوهای بلند مدت در بخشی جداگانه جای خواهند گرفت و می توانید در بخشی ویدئوهای محبوب را مشاهده کنید و همچنین امکان مشاهده ادامه ویدئوهایی که قبلا قسمتی از آن را مشاهده کرده اید وجود دارد. هنوز مشخص نیست این بخش به عنوان قسمتی از اینستاگرام خواهد بود یا به عنوان نرم افزار جداگانه عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.