اولویت های عملیاتی داده ورزی سداد در سال 97

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تایید رویکردها و اهداف عملیاتی سداد ، اولویت های عملیاتی بانک ملی را تبیین نمود.

عصر بانک؛ با حضور مدیر عامل و معاونت فناوری بانک ملی ایران در شرکت داده ورزی سداد رویکردها و برنامه های عملیاتی و توسعه ای سال جاری این شرکت ارائه و اولویت بندی شد.

 

این جلسه صبح یکشنبه 30 اردیبهشت 97 در محل شرکت داده ورزی سداد با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد برگزار شد. مهندس حمید رضا مختاریان مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد در آغاز جلسه به ارائه رویکردها و برنامه های کلان سازمان متناسب با اتمسفر تکنولوژیکی جهان پرداخت.

مهندس مختاریان با اشاره به ظهور انقلاب صنعتی چهارم  ، خاستگاه ها ، مفاهیم و تکنولوژی های آن را برشمرد و به بررسی تحلیلی تحولات بانکی و بانکداری نسل سوم پرداخت و قابلیت های دیجیتال متمایز را نقطه ی تمرکز بانکها در این دوره دانست . مدیر عامل سداد ضمن ترسیم افق های حرکت این شرکت از بازسازماندهی چارت سازمانی در راستای تحقق اهداف سازمان خبر داد. مختاریان توسعه سرمایه ی انسانی مبتنی بر مدل RESPECT و برنامه ریزی چابک با پیاده سازی تکنیک OKR را از ملزومات مهم پیشرفت سازمان دانست. در ادامه معاون عملیات و معاون نرم افزار سداد برنامه سال97 شرکت را طی گزارشی ارائه نمودند.

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تایید رویکردها و اهداف عملیاتی سداد ، اولویت های عملیاتی بانک ملی را تبیین نمود . دکتر حسین زاده  تمایز و خلاقیت را از عوامل ضروری رقابت در بازار دانست و از تغییرات بوجود آمده در سداد ابراز خرسندی کرد . در بخش دیگری از جلسه مهندس مسعود خاتونی عضو هیئت مدیره و معاون فناوری بانک ملی ایران از اراده ی راسخ فناوری اطلاعات بانک ملی ایران در پیشبرد اهداف و اولویتهای تبیینی خبر داد و پیوند ، همدلی و حمایت مدیران ارشد بانک ملی از سداد در مقطع کنونی را مثال زدنی و تکرار ناشدنی دانست.

در ادامه مدیر عامل بانک ملی و همراهان در جلسه برنامه ریزی انتشار (release plan)  تیم محصول  " بام " که متشکل از پرسنل تمام بخش های مرتبط با محصول "بام" است حاضر شدند و در جریان روند برنامه ریزی و تخصیص وظایف پروژه بام قرار گرفتند . دکتر حسین زاده ضمن استقبال از روش برنامه ریزی بکارگرفته شده آن را چابک ، اثر بخش و مبتنی بر خرد جمعی و بدور از بوروکراسی های متدوال اداری دانست و از تیم " بام" و رویکردهای نوین برنامه ریزی آن تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.