فیناپ به شیراز می‌آید

چهارمین جلسه رویداد تعاملی آموزشی فیناپ پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1397 در مرکز نوآوری و کارآفرینی شیراز برگزار خواهد شد.

عصر بانک؛فیناپ نخستین رویداد آموزشی تعاملی در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) است که با هدف آموزش و توسعه فین‌تک در کل کشور فعالیت می‌کند. نخستین جلسه آن شهریورماه و دومین جلسه آن آبان‌ماه 1396 برگزار شد، همچنین فیناپِ سوم در قالب یک رویداد جامع در روزهای پایانی سال 1396 مدیران، متخصصان و فعالان حوزه فین‌تک را گرد هم آورد و اتفاق‌ها و چالش‌های یک ساله فین‌تک را مورد بررسی قرار داد.

 

فین‌تک فقط تهران نیست! این جمله را یک‌بار یکی از فعالان فین‌تک در خارج از تهران بیان کرد که جمله‌ای صحیح است و همه می‌دانیم علاوه بر تمرکز ادارات و امکانات در تهران، تمرکز رویدادها و فضاهای آموزشی نیز در پایتخت بیشتر از سایر شهرهای کشور است. از این رو تصمیم بر آن شد که رویداد مستقل فیناپ اولین جلسه خود در سال 1397 را به شهری دیگر ببرد و ضمن معرفی اکوسیستم استارتاپی و فین‌تک آن شهر، چالش‌ها و مشکلات آنها را در رویداد فیناپ مورد بررسی قرار دهد.

 

اولین شهر از کشور که فیناپ در سال جدید به آن خواهد رفت شیراز است که ضمن برگزاری یک کارگاه آموزشی با موضوع فین‌تک و انواع آن، در پنلی با حضور فعالان فین‌تک شیراز چالش‌های فعالیت فین‌تکی در خارج از تهران بررسی خواهد شد.

 

فیناپ شیراز پنجشنبه، 6 اردیبهشت‌ماه از ساعت 13 الی 17 در محل ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

 

برای آگاهی از جزئیات این رویداد می‌توانید کانال تلگرامی فیناپ به نشانی t.me/Finupir را دنبال کنید.

 

جهت ثبت‌نام و حضور در رویداد نیز به لینک فیناپ در ایوند evand.com/events/finupshiraz مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.