بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از گروه حصین

سه شنبه 21 فروردین ماه، سورنا ستاری، معاون عملی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان از شرکت حصین بازدید داشت و با مدیران این شرکت گفتگو کرد.

عصر بانک؛گروه حصین در سال 83 با 6 نفر ثبت شد. شرکت در آن زمان بصورت استارت آپی اداره می‌شد و در سال 1 میلیارد ریال فروش داشت. روند رشد این شرکت در سال  92، با 50 نیرو و 45 میلیارد تومان فروش ادامه پیدا کرد وسپس حصین فعالیت خود را در حوزه اپ استور گسترش داد. طبق آمارهای پایان سال 96 ،اکنون شرکت با 400 نفر نیرو ، 110 میلیارد تومان فروش داشته است و در حوزه‌های زیادی سرمایه گذاری کرده و در بسیاری از مهمترین پروژه‌های کشور در حوزه IT  حضور داشته است.

 

در همین راستا، سه شنبه 21 فروردین ماه، سورنا ستاری، معاون عملی و فناوری رئیس جمهوری  و رئیس بنیاد ملی نخبگان از شرکت حصین بازدید داشت و با مدیران این شرکت به گفتگو نشست.

 

طبق گزارشی که به دکتر ستاری ارائه شد، از جمله مهمترین فعالیت‌های گروه حصین، مجموعه تولید کارت در کارخانه پارک فناوری پردیس است که در 3 سال گذشته، بیشترین سهم بازار از تولید کارت هوشمند کشور اعم از کارت سوخت، سیم کارت و … را داشته است.حصین در حوزه پایانه فروشگاهی با همکاری شریک خارجی، حدود 25 درصد از سهم بازار پایانه های فروشگاهی را با نرم افزارهای آن در اختیار دارد. همچنین مایکت دومین اپ استور اندرویدی کشور متعلق به حصین است. مگنت نیز جزو پیشروترین شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات آنلاین است. طاقچه فروشگاه کتاب صوتی و الکترونیک حصین است و شرکت آلین نیز در حوزه پرداخت الکترونیک ارائه سرویس می کند.

 

در ادامه این برنامه، معاون عملی و فناوری رئیس جمهوری از قسمت‌های مختلف شرکت حصین بازدید کرد.

 

ستاری در رابطه با شرکت حصین گفت: شرکت‌های فعالی مانند مجموعه حصین که در حوزه‌های بانکی مشغول به فعالیت هستند، بدلیل اینکه خدمات بانکی را به مردم ارائه می‌کنند، شفافیت خدمات را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

ستاری در ادامه خاطر نشان کرد: تا شرکت‌هایی مثل حصین توسعه پیدا نکنند، استارت‌آپ‌های تکنولوژی نمی‌توانند محصولات خود را بفروشند. در نتیجه تا شرکت‌های خدماتی نتوانند بازارسازی کنند، استارت‌آپ‌ها هم نمی‌توانند توسعه ساختاری داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.