جایزه امنیت دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک برای بانک سینا

بانک سینا جایزه امنیت دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک را دریافت کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا در هشتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای صنایع برتر همراه بود، بانک سینا موفق به دریافت دو نشان امنیت دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین نشان طلایی برترین روابط عمومی خلاق، توانمند و توسعه محور در حوزه بانکداری شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا در این همایش که با هدف حمایت از تولید و خدمات ملی، جذب سرمایه گذاران خارجی در مسیر تولید ملی و توسعه کارآفرینی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، این بانک موفق به دریافت  استاندارد و جایزه امنیت دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک و نشان طلایی برترین روابط عمومی خلاق، توانمند و توسعه محور در حوزه بانکداری شد. آقای مهندس پشم چی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا به نمایندگی از سوی مدیرعامل در این همایش حضور یافت و جوایز را دریافت کرد.

پیشتر نیز بانک سینا موفق به دریافت دو نشان عالی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری و نشان زرین شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی از این اجلاس شده بود.

گفتنی است بانک سینا در سال های اخیر با سرمایه گذاری های کلان در بخش IT و آماده سازی بسترهای مناسب و تدوین سیاست های راهبردی در زمینه تسهیل خدمات بانکی، اقدامات مناسبی در زمینه فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک برداشته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.