فیلم/ کارتخوان موبایلی اسکوئر چگونه کار می‌کند؟

اسکوئر ریدر مانند یک کارتخوان اندرویدی، مستقیماً به موبایل وصل می شود و کارت های بانکی را پذیرش می کند و می تواند به چاپگر رسید، اسکنر بارکد و صندوق پول نقد نیز وصل شود.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛اسکوئر یک اپلیکیشن کارتخوان رایگان اندرویدی است که همه چیزهایی که برای پذیرش پرداخت و اداره کسب و کارتان به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

 

به کمک این راهکار، پرداختهای کارتی را با اسکوئر ریدر یا اسکوئر استند پذیرش کنید. از اپلیکیشن کارتخوان اندرویدی اسکوئر برای پیگیری فروش و موجودی انبار در لحظه، مدیریت اقلام و کارمندان و مشاهده آمار تحلیلی کسب و کار خود استفاده کنید. در این راهکار خبری از قرارداد بلند مدت، تعهد و رقم های غافلگیرکننده نیست.

 

 

 

کارتخوان اسکوئر همه چیزهایی که برای آغاز، اداره و توسعه کسب و کار خود از دستگاه کارتخوان اندروید نیاز دارید به شما ارائه می دهد

 

پذیرش ویزا، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس

پرداخت،دادن انعام و امضا توسط مشتری روی دستگاه شما

ارسال و پیگیری فاکتور از دستگاه شما

شخصی سازی محصولات با تصاویر، نام و قیمت مدنظر شما

ارسال رسید از طریق ایمیل یا پیامک

اعمال تخفیف و عودت پول

دسترسی به اطلاعات فروش در لحظه و تاریخچه فروش کامل

پیگیری موجودی انبار در لحظه

استفاده از اسکوئر ریدر به عنوان کارتخوان اندرویدی

اتصال به چاپگر رسید، اسکنر بارکد و صندوق پول نقد وصل شوی

داشبورد اسکوئر

همچنین می‌توانید وارد داشبورد مبتنی بر وب شوید و داده های فروش را ظرف چند ثانیه به صورت زنده از اپلیکیشن کارتخوان اندرویدی ببینید. می توانید به آمار تحلیلی قوی و ابزارهای آسان دسترسی داشته باشید که کمک می کنند کسب و کار خود را رصد کنید و آن را توسعه دهید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.