بانک پاسارگاد، تنها بانک ایرانی در میان 10 برند برتر بانکی خاورمیانه

بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر بنکر (The Banker) بانک پاسارگاد بار دیگر موفق شد با کسب جایگاه 166 در بین 500 برند برتر بانکی جهان در سال 2018 و به عنوان تنها بانک ایرانی در میان 10 برند برتر بانکی خاورمیانه، ایفای نقش کند و برای نظام بانکی کشور افتخارآفرینی نماید.

عصر بانک؛گروه برند فاینانس  (Brand Finance)از نشریه بنکر (The Banker) متعلق به گروه انتشاراتی« فایننشال تایمز(Financial Times)  » همه ساله نسبت به ارزیابی برندهای برتر بانکی جهان بر اساس شاخص‌های کمی و کیفی شامل فرآیند ایجاد برند، درآمدها و قدرت برند، ارزش ویژه برند و عملکرد آن در کسب سهم بازار اقدام می‌کند.

 

در آخرین رتبه‌بندی نشریه بنکر منتشر شده درماه فوریه سال 2018، بانک پاسارگاد در رقابتی فشرده با بانک‌های  بین‌المللی موفق شد با 9 پله صعود نسبت به سال قبل، در جایگاه یکصد و شصت و ششم(166) برند برتر بانک‌های جهان و همچنین به عنوان تنها بانک ایرانی در فهرست 10 برند برتر بانک‌های خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به ثبت برساند.

گفتنی است ارزش مالی برند بانک پاسارگاد براساس رتبه‌بندی مذکور معادل 1،170 میلیون دلار آمریکا ارزیابی شده که حاکی از 6/19% رشد نسبت به ارزش برند این بانک در سال 2017 است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.