چگونه می‌توانیم نرخ بیمه شخص ثالث خود را آنلاین دریافت کنیم؟

شاید الآن با خود بگوییم که همه بیمه‌ها شرایط یکسانی دارند و نیازی به انتخاب بین شرکت‌های مختلف نیست و از هر شرکت بیمه‌ای بیمه شخص ثالث بخریم فرقی ندارد. این موضوع شاید درباره قیمت بیمه‌های شخص ثالث درست باشد اما درباره کیفیت ارائه خدمات آن‌ها حین بروز حادثه صحیح نیست.

عصر بانک؛همان‌طور که می‌دانید بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری است که تمام مالکان خودرو باید سالانه آن را تمدید کنند. بنابراین این بیمه با زندگی همه ماشین داران گره خورده است و باید نسبت به کم و کیف آن اطلاعات کافی داشته باشیم؛ اما چقدر درباره بیمه‌ای که هر سال می‌خریم اطلاعات داریم؟ آیا هر سال بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کرده‌ایم؟

 

محاسبه بیمه شخص ثالث به‌صورت آنلاین

 

شاید الآن با خود بگوییم که همه بیمه‌ها شرایط یکسانی دارند و نیازی به انتخاب بین شرکت‌های مختلف نیست و از هر شرکت بیمه‌ای بیمه شخص ثالث بخریم فرقی ندارد. این موضوع شاید درباره قیمت بیمه‌های شخص ثالث درست باشد اما درباره کیفیت ارائه خدمات آن‌ها حین بروز حادثه صحیح نیست. بیمه برای جبران خسارت در شرایط بحران و حادثه ایجاد شده است و اگر بیمه مناسبی نداشته باشیم قطعاً در چنین شرایطی دچار مشکل خواهیم شد؛ درصورتی‌که با کسب اطلاعات درباره کیفیت ارائه خدمات شرکت‌های بیمه می‌توانستیم بیمه‌ای بخریم که در شرایط بروز حادثه خدمات مناسب‌تری ارائه دهد. اگر بخواهیم برای کسب اطلاعات درباره کیفیت ارائه خدمات بیمه از نمایندگان بیمه بپرسیم قطعاً هر کس بیمه خود را برتر معرفی می‌کند. بنابراین برای کسب اطلاعات درباره این بیمه باید به مرجعی مراجعه کرد که تمام بیمه‌ها را در اختیار داشته باشد و بتوان مقایسه‌ای بین نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران ، آسیا، پاسارگاد و… همچنین سایر خصوصیت‌های آن‌ها انجام داد. بیمیتو بستر چنین مقایسه‌ای را برای دریافت استعلام و محاسبه بیمه شخص ثالث به‌صورت آنلاین فراهم کرده است.

 

مقایسه و خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو 

 

اگر درباره بیمه شخص ثالث و سایر انواع بیمه‌ها در اینترنت جستجو کنید متوجه می‌شوید که متأسفانه اغلب سایت‌ها اطلاعات قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند و نمی‌تواند در فرآیند انتخاب و خرید بیمه به ما کمکی کند. اما بیمیتو به‌عنوان مرجعی برای خرید آنلاین بیمه اطلاعات جامع و کاملی درباره بیمه‌های مختلف ارائه کرده است. محاسبه نرخ بیمه ثالث  بدنه و انواع دیگری از بیمه‌ها از طریق این سامانه امکان‌پذیر است. بیمیتو بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف را بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله رضایت مشتریان، قیمت، سطح توانگری شرکت بیمه و… طبقه‌بندی کرده است. با استفاده از این عوامل می‌توان بیمه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و مناسب‌ترین گزینه را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب و خریداری کرد. پس از خرید بیمه شخص ثالث به‌صورت آنلاین، بیمه‌نامه شما به‌صورت رایگان دست شما خواهد رسید. همین الآن می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید و نسبت به شرایط و قیمت بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف اطلاع پیدا کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.