اپلیکیشن پرداخت Zelle بانک آمریکا در مقابل اپلیکیشن Venmo پی‌پال

بسیاری متعجب بودند که آیا اپلیکیشن Zelle می‌تواند با محصول محبوب پی پال به نام Venmo رقابت کند؟!

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ اپلیکیشن Zelle ،برای مشتریان ،خدمات پرداخت به یکدیگر (P2P) را با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان میسر کرده است  و بسیاری متعجب بودند که آیا این اپلیکیشن می‌تواند با محصول محبوب پی پال به نام Venmo رقابت کند؟!بانک آمریکا ارقامی را منتشر کرده  که نشان می‌دهد بله می‌تواند!

 

این بانک گزارش داده که در سال 2017 تقریبا 68 میلیون دلار تراکنش از طریق این اپلیکیشن انجام شده است که به عبارتی نسبت به سال گذشته 84 درصد افزایش داشته است. در فصل چهارم سال، بانک آمریکا بیشتر از 23 میلیون تراکنش را از طریق Zelle انجام داد که حجم کلی این تراکنش‌ها چیزی در حدود 7 میلیارد دلار بود که نسبت به فصل چهارم سال 2016، 91 درصد افزایش داشت.

 

این اپلیکیشن به کاربران اجازه ارسال، دریافت و تقاضای پول را می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد که از شماره تلفن‌های موجود بر روی گوشی‌های تلفن‌شان برای انجام این کار استفاده کنند. زمانی که دو طرف کابر در سیستم ثبت شده باشند، پول از یک حساب بانکی به حساب دیگری در چند دقیقه ارسال می‌شود و برای انجام این کار تنها نیاز به آدرس ایمیل یا شماره تلفن دریافت کننده است.

 

بانک می‌گوید که تقریبا 3 میلیون کاربر فعال Zelle وجود دارد و هر روز هزاران نفر به آن اضافه می‌شود.

سرویس Venmo از پی پال نیز در حال رشد است. این شرکت در فصل سوم 2017 رقمی نزدیک به 9.4 میلیارد دلار پول جابجا کرد که نسبت به سال قبل 93 درصد افزایش را شاهد بود.Venmo تقریبا 10 میلیون کاربر دارد.

شبکه بانکی Zelle در مجموع حدود 17.5 میلیارد دلار پرداخت را در فصل سوم  سال انجام داد که این رقم برای حدود 60 میلیون تراکنش بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.