٢٠ درصد تسهیلات اعطایی به دانش بنیان ها توسط بانک صادرات ایران پرداخت شد

مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به شرکت های دانش بنیان در پایان مهرماه سال جاری ٧٤٢١.٣ میلیارد ریال است که بیشترین سهم را در حمایت از این شرکت ها در کل شبکه بانکی در اختیار داشته است. همچنین این بانک طی مهرماه ٩٦ بیش از ٦٤٦ میلیارد ریال به این شرکت ها تسهیلات پرداخت کرده که از مجموع ٣١١٣ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی کل شبکه بانکی به دانش بنیان ها در این ماه، بیش از ٢٠ درصد بر عهده بانک صادرات ایران بوده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی، قریب به ٧٠ درصد تسهیلات پرداخت شده به شرکتهای دانش بنیان در مهرماه امسال، توسط بانک های «خصوصی شده» پرداخت گردید که در این میان مشارکت ٢٠ درصدی بانک صادرات ایران از کل پرداخت های نظام بانکی، قابل توجه است.

بنا براین گزارش، مانده کل تسهیلات اعطایی به ٩٩٥ شرکت دانش بنیان در پایان مهرماه بالغ بر ٣٥ هزار و ٧١٨ میلیارد ریال بوده که بیشترین مانده این تسهیلات با رقم ٧٤٢١ میلیارد ریال به بانک صادرات ایران تعلق دارد.

بر پایه همین گزارش، طی مهرماه سال جاری بانک های دولتی ٢٧٥ میلیارد ریال، بانک های «خصوصی شده» قریب به ٢١٥٠ میلیارد ریال و بانک های خصوصی و موسسات اعتباری ٦٨٨ میلیارد ریال به ١٢٢ شرکت دانش بنیان تسهیلات داده اند که بانک صادرات ایران با تسهیلات حمایتی بالغ بر ٦٤٦ میلیارد ریالی از این شرکت ها، سهمی ٢٠ درصدی در حمایت از تولید صنایع دانش بنیان بر عهده گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.