زندگی روزمره مدیر عامل اپل چگونه می‌گذرد؟

"تیم کوک" مدیرعامل شرکت اپل در سال 2017 نزدیک به 102 میلیون دلار درآمد داشت. کوک فردی به نسبت گوشه‌گیر است که صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار شده و ورزش می‌کند.

عصر بانک؛”تیم کوک” مدیرعامل شرکت اپل در سال 2017 نزدیک به 102 میلیون دلار درآمد داشت. کوک فردی به نسبت گوشه‌گیر است که صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار شده و ورزش می‌کند. کوک که خود را “معتاد به کارش” می‌داند روزانه بالای 800 ایمیل دریافت می‌کند.

 

 

درآمد سالانه مدیرعامل اپل به‌طور مستقیم با نحوه عملکرد این غول فناوری در بازار سهام بستگی دارد. بنابراین با توجه به مبلغ درآمدش باید گفت اپل سال خوبی را پشت سر گذاشته است.

 

از زمانی که تیم کوک در سال 2011 سکان هدایت شرکت را به دست گرفت، بیشتر در بحث‌های مرتبط با اپل شرکت کرده و چندان به زندانی شخصی خود نپرداخته است. بااین‌حال اطلاعاتی درباره زندگی روزانه‌اش در دست است

 

کوک صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار می‌شود. به گزارش USA Today او ساعت 3:45 صبح از خواب برمی‌خیزد.

 

 

در مسیر رفتن به محل کار نگاهی به 700 تا 800 ایمیلی می‌اندازد که روزانه دریافت می‌کند. او گفته که فردی “معتاد به کار” است و تقریباً تمام آن پیام‌ها را می‌خواند.

 

سپس در ساعت 5 صبح به باشگاه می‌رود. او در باشگاه ورزشی اپل شرکت نمی‌کند و فضای خصوصی باشگاه خارج از شرکت را ترجیح می‌دهد.

 

مدیرعامل اپل از فعالیت‌های موردعلاقه‌اش حرفی نمی‌زند. اما گفته می‌شود به‌تناسب اندام اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. او از “اپل واچش” کمک می‌گیرد تا روی فرم بماند و وزن کم کند.

 

 

از عادات صبحانه خوردن او خبر نداریم. اما طی قراری با “اندرو راس سورکین” خبرنگار نیویورک‌تایمز سفیده تخم‌مرغ، غلات و شیر بادام بدون شکر سفارش داد.

 

گفته می‌شود درزمینهٔ کاری کوک بسیار مشارکتی عمل می‌کند و به‌خوبی به توضیحات اطرافیان گوش می‌دهد.

 

کوک به یک رئیس پرتوقع شهرت دارد. بیزنس اینسایدر گزارش داد که سبک او در مدیریت “بدون بخشش” است. او جلساتی برگزار کرده و همه را برای کارهایشان بازخواست می‌کند.

 

 

با این‌ حال گهگاه با برخی کارکنان عادی اپل در شرکت و یا در کافه‌تریا ناهارمی‌خورد.

 

بااینکه صبح‌ها خیلی زود به شرکت می‌رود، اما معمولاً دیرتر از بقیه دفتر کارش را ترک می‌کند.

 

او زندگی شخصی و فعالیت‌های موردعلاقه‌اش را مخفی نگاه می‌دارد. اما گفته می‌شود دوست دارد وقت آزادش را خارج از خانه به قدم زدن یا دوچرخه‌سواری بگذراند.

 

گزارش‌شده که او روزانه 7 ساعت می‌خوابد. بنابراین برای اینکه بتواند صبح سر ساعت مشخص بیدار شود، باید شب‌ها ساعت 8:45 به رختخواب برود.

 

 

/فرادید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.