افزایش اختیارات شعب و سرپرستی‌های بانک اقتصادنوین

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با تاکید بر لزوم افزایش اختیارات واحدهای بانک در تصمیم‌گیری‌ها گفت: به‌منظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان طرح افزایش اختیارات شعب و سرپرستی‌ها در دستور کار قرار دارد که به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری در مشهد مقدس و درجمع کارکنان این بانک در منطقه سه استان‌ها گفت: با توجه به اینکه سرپرستی‌ها و شعب بانک حلقه اتصال با مجموعه مشتریان به شمار می‌روند، افزایش اختیارات این واحدها ضریب رضایتمندی مشتریان را افزایش خواهد داد. وی شناسایی و تامین نیاز مشتریان در همه سطوح را از مهم‌ترین وظایف شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور دانست و گفت: همکاران شعب نباید به ارائه خدمات معمول به مشتریان اکتفا کنند، بلکه لازم است همه همکاران در همه سطوح ضمن ارزیابی نیازهای پولی و بانکی مشتریان نسبت به تامین این نیاز‌ها اقدام کنند. به همین منظور مدیریت طرح و برنامه بانک جلسات مستمری با همکاران برگزار می‌کند تا زمینه شناسایی این نیازها و معرفی محصولات و خدمات متناسب فراهم شود. وی اظهار کرد: علاوه‌بر این و با هدف افزایش بهره‌وری، ساختار سازمانی بانک مورد بازبینی قرار گرفته و در ساختار جدید چابک‌سازی از اهم برنامه‌ها خواهد بود که زمینه را برای رشد و افزایش سوددهی بانک فراهم می‌کند.

 

بلگوری همچنین به کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از منابع پر هزینه بانک به منابع ارزان قیمت‌تر تبدیل شده است، در چنین شرایطی علاوه‌بر افزایش پایداری منابع در اختیار شعب، زمینه برای جذب مشتریان خرد نیز فراهم شده که توجه به این موضوع ریسک عملیات بانکداری را نیز کاهش می‌دهد. بلگوری همچنین به نقش تعیین‌کننده شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین در ارائه سبد خدمات به مشتریان اشاره کرد و افزود: از جمله این شرکت می‌توان به شرکت پرداخت نوین اشاره کرد که به‌عنوان شرکت پرداخت الکترونیک مستقل بانک اقتصادنوین فعالیت می‌کنند و در ماه‌های گذشته شاهد تغییرات مطلوبی در این مجموعه بودیم و طی این مدت خدمات و محصولات جدیدی از سوی این شرکت طراحی و معرفی شده که این خدمات مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.