برگزاری چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»

چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و موسسات مالی برگزار می‌شود.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، در این جشنواره درخصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به‌عمل آمده و در پایان، بانک برتر یا محبوب‌ترین بانک‌های کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد. بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها درخصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور و… از دیگر اهداف برگزاری چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.