پست بانک ایران اقدامات اساسی در راستای قانون حمایت از تولید و اشتغال روستائی انجام می دهد

خسرو فرحی در شورای مدیران پست بانک ایران اظهارداشت: این بانک اقدامات اساسی درراستای حمایت از تولید و اشتغال انجام می دهد و تلاش می کند در اجرای این مهم موفق عمل نماید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: فرحی با اشاره به ماهیت پست بانک ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور گفت: تأمین سرمایه درگردش حوزه‌های IT،ICT ، دانش بنیان‌ها، کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی و اشتغال‌روستائی از مهمترین اقداماتی است که این بانک درراستای قانون حمایت از تولید، توسعه و اشتغال برمی دارد.

 

وی با اشاره به استقبال مشتریان و مسئولان باجه های بانکی از اَپ موبایلی سکه همراه پست بانک ایران و رشد روزافزون تراکنش های آن اظهارداشت: این نرم افزار کاربردی و رایگان موجب تسهیل در انجام عملیات بانکی مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در روستاها شده و علاوه بر آن درآمد باجه های بانکی را افزایش داده است.

فرحی درادامه اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و تطبیق فعالیت باجه‌های خدمات بانکی روستائی با استانداردهای آن بانک را نقطه عطفی برای ارتقاء عملکرد باجه ها و تحقق منابع سپرده ای بانک دانست و گفت: این بانک بعنوان بزرگترین خرده‌بانکدار کشور با تعامل و هم افزائی با دستگاه های اجرائی مرتبط با حوزه های روستائی و با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی توانسته است حضور مؤثری در مناطق روستائی و کم برخوردار داشته باشد که در همین راستا 34 هزار حساب توسط دهیاری های در این بانک جهت خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر روستائی افتتاح شده است.

وی برتلاش مضاعف تمامی کارکنان در تعمیق جایگاه توسعه ای و تخصصی بانک در حوزه IT تأکید کرد و افزود: با توجه به درخواست شرکت های دانش بنیان جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش آنها باید توجه خود را به این امر معطوف کرده تا رسالت خود را درجایگاه فعلی بیش از پیش تثبیت نمائیم.

فرحی با اشاره به اهمیت پاسخگویی و بهبود کیفیت خدمات در راستای جلب رضایت ارباب رجوع عنوان کرد: خوشبختانه تماس های مشتریان با واحد ارتباطات مردمی این بانک نشان از بهبود ارائه خدمات در سامانه جدید بانک شده است اما باید با ایجاد تغییرات و اصلاح فرآیندها در نرم افزار بانک و سامانه های پاسخگوئی به مشتریان، تدابیر و اقدامات لازم برای توجه ویژه به ارباب رجوع صورت پذیرد.

وی درپایان بر ضرورت بررسی وضعیت تأمین نیروی های اجرائی در شعب تأکید و خواستار رسیدگی به این مهم در راستای خدمات رسانی شایسته به مشتریان و تقویت واحدهای اجرائی بانک شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.