کسادی بازار ارزهای رمزنگار، بورس ها را به بیراهه می کشاند

بانک ولز فارگو نسبت به شکل گرفتن هرج و مرج در بازار سهام به دنبال بی رونق شدن بازار ارزهای رمزنگار هشدار داد.

عصر بانک؛به گزارش مهر، کارشناسان اقتصادی اداره اوراق بانک ولز فارگو گفتند: در صورتی که رونق بازار ارزهای رمزنگار به کسادی پیش رود این موضوع می تواند سهام بورس ها را به راحتی به هرج و مرج بکشاند.

 

همچنین ولزفارگو در مورد انجام هر فعالیت غیرعادی در بازار ارز رمزنگار هشدار داد و اعلام کرد که این نوع رفتار می تواند منجر به شکل گرفتن بزرگ ترین حباب در بخش بازارهای مالی جهان شود.

 

کریستوفر هاروی مدیر اداره استراتژی سهام در ولزفارگو گفت: یاوه گویی های زیادی در ارتباط با بازار ارز رمزنگار وجود دارد و بر این باور هستم با بیرون زدن آنها، مشکلات ارز رمزنگار منتشر می شود.

 

اکنون قیمت بیت کوین در مقایسه با بالاترین ثبت رکورد خود که رقم 20 هزار دلار است، 25 درصد روند نزولی گرفته است و سرمایه گذاران در این بخش باید آگاهانه رفتار کنند.

 

از سویی برخی از کارشناسان ارز رمزنگار که پیش بینی خود برای بیت کوین را تا سال 2019میلادی رقم 40 هزار دلار اعلام کرده بودند، در تازه ترین برآورد خود اعلام کردند که قیمت آن تا پایان سال 2018 میلادی به 8 هزار دلار تنزل پیدا خواهد کرد.

 

هاروی در مورد سقوط ارز رمزنگار و تاثیر آن بر روی بازار سهام ابراز نگرانی کرد و در مورد عملکرد بازار بورس در سال جاری میلادی گفت: بورس های جهانی بهترین عملکرد خود را از سال 2013 میلادی به بعد تجربه کردند؛ اما در مورد رشد بورس ها در سال جدید میلادی باید انتظارات خود را کاهش دهیم. ضمن اینکه بطور کل انتظار می رود عملکرد بورس های جهانی در نیمه اول سال 2018 بهتر از نیمه دوم خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.