انقلاب در مشارکت مشتریان بانک‌ها با آمازون و 2PSD

مشتریان انتظار دارند، تعاملات آنلاین و موبایلی‌ با بانک را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛بهبود تجربه کاربری  یکپارچه و امن، یک محرک مهم به سمت کسب اعتماد دیجیتالی است؛ اعتمادی که در حوزه مشارکت و وفاداری مشتری هم وزن طلا است.

 

راههای بیشماری وجود دارد که از طریق آن موسسات  مالی سعی دارند بهبود تجربه کاربری را برآورد سازند. ما شاهد آن هستیم که موسسات مالی حرکتی قطعی به سمت مدل آمازون و استفاده از تحلیل داده برای شخصی سازی تجربه مشتریان برداشته‌اند. و از دیگر روی ، مشتریان را قادر می‌سازند که خودشان تجاربشان را شخصی‌سازی کنند.

 

در این راه، حرکت به سمت یک تجربه یکپارچه و پیشرفتی چشمگیر در بانکداری باز از طریق API، بخشی از نتایج استانداردهای PSD2 در اروپا بشمار می‌آید.

 

ما همچنین مشاهده می‌کنیم که شراکت‌ مابین موسسات مالی و فین‌تک‌ها، باعث ارائه سرویس‌ها جدید در بخش بانکداری، پرداخت و ارائه وام بصورت سفارشی سازی شده است.

 

این شراکت منجر به نوآوری‌های متعددی همچون بانکداری صوتی، سیستم احرازهویت از طریق چهره و دیگر قابلیت‌های بیومتریک خواهد شد و تجربه دیجیتالی را به یک فعل کارامد و موثر تبدیل می‎کند.

 

مشتریان انتظار دارند، تعاملات آنلاین و موبایلی‌ با بانک را به بهترین شکل ممکن  تجربه کنند و موسسات مالی در هر سطحی که حضور دارند اعتمادشان را جلب کنند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.