انتقال وجه با شناسه توسط خودپردازهای بانک صادرات چگونه است؟

در پاسخ به نیاز مطروحه توسط سازمانها و شرکتهای مختلف و به منظور ایجاد سهولت در جمع آوری وجوه و همچنین برقراری امکان شناسایی انتقال دهندگان وجه از طریق دستگاههای خودپرداز توسط انتقال گیرندگان، سرویس انتقال وجه با شناسه از طریق دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران عملیاتی شد.

عصر بانک؛  مشتریان می توانند از طریق دستگاههای خودپرداز این بانک پس از انتخاب گزینه انتقال وجه به کارت دیگر زیر منوی جدید با دو گزینه "با شناسه واریز" و "بدون شناسه واریز" را انتخاب نمایند.

 بر اساس این گزارش در صورتیکه شناسایی انتقال دهنده از طریق شناسه ای که از قبل بین ایشان توافق گردیده، مدنظر باشد، می بایست انتقال دهنده گزینه انتقال "با شناسه واریز" را انتخاب نموده و در منوی جدیدی که با عنوان "لطفاً شناسه واریز را وارد کنید" ظاهر می گردد، شناسه مورد توافق را وارد نمایید.

 در این صورت شناسه مذکور در صورتحساب انتقال گیرنده وجه عیناً درج خواهد شد. شناسه واریز حداکثر می تواند ١٥ رقم باشد که صرفاً بر اساس توافق بین صاحب حساب و واریز کننده تعیین می گردد و نیازی به انجام هماهنگی با بانک وجود ندارد . 

این سرویس فقط برای انتقال وجه به شماره کارت و شماره کارت مجازی فعال می باشد و به هنگام انتقال به حساب سپهری هنوز عملیاتی نگردیده است . 

گفتنی است در صورت عدم تمایل انتقال دهنده وجه به انتقال وجه با شناسه واریز و انجام تراکنش انتقال وجه عادی (همانند روالهای گذشته) می بایست گزینه «بدون شناسه واریز» انتخاب گردد​.

1 نظر
  1. سیامک جلالی سروش می گوید

    سلام
    چگونه میشود واریزهای بدون شناسه انحام نشود.آیا راه حلی است؟
    زیرا شرکت ما بدلیل مسایل مالیاتی و پول شویی علاقه ای به واریز وجوه اشخاص حقیقی و حقوقی به حساب شرکت را ندارد . آیا میتوان از واریزهای بدون شناسه اشخاص نامشخص شده قبل از واریز جلوگیری کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.