پنجمین بانک بزرگ کشور، به 724 پیوست

با راه‌اندازی سرویس انتقال وجه شتابی از مبدا بانک رفاه، تعداد بانک‌های مبدا فعال جهت عملیات کارت به کارت در اپلیکیشن 724، به عدد 20 رسید.

عصر بانک؛با راه‌اندازی سرویس انتقال وجه شتابی از مبدا بانک رفاه، تعداد بانک‌های مبدا فعال جهت عملیات کارت به کارت در اپلیکیشن 724، به عدد 20 رسید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، دارندگان پرشمار کارت‌های بانک رفاه کارگران، از این پس می‌توانند عملیات انتقال وجه شتابی را از مبدا این بانک به سادگی توسط اپلیکیشن 724 انجام دهند.

 

این گزارش حاکی است بانک رفاه پنجمین بانک بزرگ کشور از نظر تعداد کارت‌های صادر شده است و در حال حاضر عملیات انتقال وجه از مبدا کارت‌های این بانک به صورت انحصاری در اپلیکیشن 724 انجام می‌‎‌شود.

 

شایان ذکر است، هم اکنون کاربران اپلیکیشن 724 می‌توانند از مبدا 20 بانک معتبر کشور شامل ملی، سپه، رفاه کارگران، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان، پاسارگاد، انصار، شهر، آینده، سینا، سرمایه، قرض الحسنه رسالت، دی، پست بانک، ایران زمین، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و خاورمیانه عملیات کارت به کارت را به تمامی کارت‌های عضو شتاب انجام دهند.

 

اپلیکیشن 724 با شماره گیری کد دستوری #7*724*، مراجعه به وب سایت 724 یا از طریق استورها و مارکت‌های معتبر، ویژه سیستم عامل اندروید و iOS، قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.