خدمات پس از فروش «مبناکارت‌آریا» در 30 استان کشور

شرکت بازرگانی مبناکارت آریا، درصدد است خدمات پس از فروش خود را به سطح استانداردهای جهانی برساند و به الگویی در زمینه خدمات پس از فروش سیستم‌های بانکی و پرداخت الکترونیک با کیفیتی مطلوب‌ تبدیل شود.

عصر بانک؛ مهرداد حیدر پور، مدیرعامل شرکت مبناکارت‌آریا، با اعلام این مطلب گفت: افتتاح مرکز جدید خدمات تخصصی پس از فروش این شرکت، طراحی و بهینه‌سازی سیستم ارتباط با مشتریان مختص این حوزه و توسعه شبکه نمایندگی و نقاط تماس به 1000 نقطه در سطح کشور، گواهی بر این عزم و اراده است.

 

وی افزود: در حال‌حاضر، قریب به 12هزار محصول شرکت بازرگانی مبنا‌کارت‌آریا در شعب بانک‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و به همین دلیل هدف اول این شرکت، پشتیبانی از محصولات خود است و در گام بعد، با ترویج دانش لازم، پشتیبانی محصولات سایر شرکت‌هایی که در بازار حضور دارند را عهده‌دار شده و در نهایت هدف شرکت تقویت این کسب‌و‌کار و درآمدزایی از طریق آن است. به گفته حیدرپور در حال حاضر واحد ستادی خدمات پس از فروش مبناکارت‌آریا، شامل کال‌سنتر، پشتیبانی فنی، رضایتمندی مشتریان و امور نمایندگان فعال است و با راه‌اندازی شبکه نمایندگان، 1000 شهر در 30 استان کشور در کمتر از سه ساعت از زمان اعلام خرابی تا برطرف شدن مشکل پشتیبانی می‌شود.

 

به گفته مدیرعامل شرکت مبناکارت‌آریا، امکاناتی مثل بک‌آپ و دانش فنی که به نمایندگان این شرکت منتقل شده موجب شده تا قدم‌های موثری برای پشتیبانی برداشته شود و امیداست آغازگر ارائه راهکارهایی نوین و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان شود. حیدرپور تدوین سیستمی‌برای ارائه آنلاین خدمات به مشتریان همچنین امکان انتخاب نوع خدمات با توجه به بودجه موردنظر مشتریان را از جمله طرح‌های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود: در بازرگانی مبناکارت‌آریا، زیرساخت‌‌هایی ایجاد شده که یکی از آنها، نرم‌افزار CRM است که کلیه فعالیت‌ها و مراحلی که از لحظه تماس مشتری تا برطرف شدن مشکل و پس از آن انجام می‌شود را ثبت و ضبط می‌کند تا قابل پیگیری و کنترل باشد. همچنین حدود 75 درصد موارد با راهنمایی نیروهای کال‌سنتر انجام شده و رفع مشکل می‌شود و بقیه موارد از طریق سامانه CRM به کارشناسان ارجاع داده می‌شود. علاوه‌بر این سیستم رضایتمندی مشتریان بعد از انجام کار، کاملا کنترل و نظارت می‌کند که مشتری چقدر از سطح کیفی خدمات انجام‌شده رضایت دارد. مدیرعامل شرکت مبناکارت‌آریا در پایان از افزوده شدن چندین محصول راهبردی به محصولات این شرکت در آینده خبر داد.

 

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.