مساعدت بانک صادرات ایران در خراسان شمالی زمینه ساز اشتغال ٦٦٧ نفر شد

​بانک صادرات ایران در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی در خراسان شمالی با تخصیص بیش از ٢٨٦ میلیارد ریال تسهیلات در شش ماه اول سال ٩٦، شرایط اشتغال ٦٦٧ نفر را فراهم کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای عمل به اهداف اقتصاد مقاومتی، طی٦ ماه منتهی به پایان شهریور سال ٩٦ در خراسان شمالی با اعطای ٢٨٦ میلیارد ریال تسهیلات به ٧ واحد تولیدی در شهر های مختلف  استان موجب اشتغال مستقیم٥٤٣ نفر و اشتغال غیر مستقیم ١٢٤ نفر شد.

 

بنا بر این گزارش، این بانک همچنین با اعطای ١٩٣ فقره تسهیلات بالغ بر ١١٩ میلیارد ریال به اقشار ویژه، قدم مهمی در راستای تکریم خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثار گران در این استان برداشته است.

علاوه بر این طی این مدت ١٣٥٩ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این استان بالغ بر ١٤١ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

همچنین با استناد به ابلاغیه جدید سهمیه وام قرض الحسنه مشاغل خانگی مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف این وام تا ٢٠٠ میلیون ریال، برای معرفی شدگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت ١٠٩ فقره وام توسط بانک صادرات استان خراسان شمالی آغاز شده که برابر همین تعداد بر میزان اشتغالزایی های بانک صادرات ایران در خراسان شمالی افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است، مانده سپرده های ریالی و ارزی بانک صادرات ایران در استان خراسان شمالی تا پایان شهریور ماه سال ٩٦ بالغ بر ٦٦٨٦ میلیارد ریال بوده که بیش از ١٥ درصد مانده سپرده های کل نظام بانکی در این استان به حساب می آید. همچنین مانده تسهیلات بانک طی این مدت در استان از ٤٠٣٨ میلیارد ریال فراتر رفته است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.