اولین درگاه پرداخت درون برنامه ای Card Present ایران

رهیاب رایان فردا آماده ارائه اولین درگاه پرداخت درون برنامه ای Card Present ایران به شرکت های PSP ، سازمان ها و مشتریان دیگر می باشد.

عصر بانک؛ به گفته محمد پورسرپرست مدیر بازاریابی و فروش شرکت رهیاب رایان فردا، این شرکت که با همکاری شرکت های فن آوا کارت و مبناکارت آریا موفق به اخذ تاییدیه از شاپرک برای پایانه فروشگاهی Tablet POS  خود ( برند SZZT مدل KS8223 ) جهت حضور در بازار پرداخت ایران گردیده بود،  آماده ارائه اولین درگاه پرداخت درون برنامه ای Card Present از طریق  Tablet POS به شرکت های PSP ، سازمان ها و مشتریان دیگر به منظور آسان سازی و سرعت بخشیدن به پرداخت های درون برنامه ای  می باشد.

 

لازم به ذکر است Tablet POS نسل جدیدی از پایانه‌های فروشگاهی می باشد که  مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و دستگاههایی چون کارتخوان سیار، پد امضاء دیجیتال، بارکدخوان، چاپگر و دوربین را در یک دستگاه تجمیع کرده و  همچنین دارای گواهینامه های PCI4 ، EMV L1 & L2 و ISO ، VISA Paywave و MasterCard Paypass می‌باشد. 

این دستگاه All In One، تحت شبکه WIFI و 4G  برای تمامی شرکت های ارائه دهنده سرویس در محل مشتری اعم از شرکت‌های توزیع و پخش کالا و خدمات، حمل و نقل، خدمات پستی، امدادی ، سفارش گیرندگان انواع کالا، کسب و کارهایی نظیر هایپر مارکت ها ، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، پارکینگ ها، رستوران ها، شرکت های بیمه و …. مناسب می باشد و می توان با بکارگیری از قابلیت های متنوع این دستگاه و دور شدن از روش های سنتی استفاده ترکیبی از چند دستگاه (Signature pad +Mobile POS +Tablet) ، باعث افزایش سرعت در انجام کار و تراکنش ها ، کاهش هزینه ها ، دقت در انجام عملیات ها، جلوگیری از سوء استفاده های مالی  و …. شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.