درج نماد پرداخت الکترونیک سامان در بورس تهران

معاون شرکت بورس تهران از درج نام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد (سپ) در فهرست شرکت های پذیرفته شده برای نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، روح الله حسینی مقدم ضمن بیان مطلب بالا گفت: پس از درج نام، به زودی سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

 

وی افزود: این شرکت که در تاریخ 96/8/3 با شماره 11541 موفق به پذیرش در بورس شد، همچنین در تاریخ 96/09/14 به‌عنوان پانصد و بیستمین شرکت پذیرفته‌ در بورس در بخش «کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن»، گروه و طبقه «‌‌مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار» با کد صنعت «722008» و نماد «سپ» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

این گزارش حاکی است؛ این مهم در حالی رخ می‌دهد که "سپ" در راستای توسعه فعالیت‌ها و کسب و کار خود و با هدف امکان دسترسی گسترده به انواع روش‌های تأمین مالی، حضور در بورس اوراق بهادار را به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های استراتژیک خود، هدف قرار داده ست.

گفتنی است سپ با سرمایه 180 میلیارد تومانی با شراکت عمده بانک سامان و بانک رفاه، رتبه دوم سهم از بازار خدمات پرداخت الکترونیک کشور را از طریق بسترهای دستگاه کارت‌خوان‌ (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و درگاه پرداخت موبایلی (#724*) در اختیار دارد.

شایان ذکر است با عرضه عمومی سهام سپ در بورس، از این پس بیش از 800000 پذیرنده کارتخوان و درگاه اینترنتی این شرکت و میلیون‌ها نفر از کاربران سامانه و اپلیکیشن 724 و همچنین عموم مردم ایران، می‌توانند سهامدار نخستین شرکت پرداخت الکترونیک کشور باشند.
برای مطالعه امیدنامه این شرکت می‌توانید به وب سایت بورس اوراق بهادار مراجعه فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.