شرکت آشناایمن؛ ارائه دهنده محصولات امن سازی برنامه های موبایلی

برنامه های کاربردی موبایل به طور فزاینده ای توسط هکرها هدف قرار می گیرند. گارتنر تخمین می زند که تا سال 2017، 75 درصد آسیب پذیری های موبایل به برنامه های تلفن همراه بازمی گردد. هرگونه از این نواقض می توانند عواقب بسیار مشکل زا و وسیعی را برای شرکت ها و سازمان های مربوطه داشته باشند.

عصر بانک؛امروزه با گسترش استفاده از برنامه های موبایلی، این برنامه ها به طور فزاینده ای توسط هکرها مورد هدف قرار می گیرند. برنامه های مختلفی که در بستر اندروید یا iOS تولید می شوند، دارای آسیب پذیری های متنوعی می باشند که به مهاجمین اجازه می دهند یک اپلیکیشن را مهندسی معکوس کرده و از آن سوء استفاده نمایند و یا حتی آن را به یک ابزار جاسوسی برای ارسال بدون مجوز داده های شخصی کاربران تبدیل کنند. برای رفع این مشکل، ابزارهای تامین کننده امنیت DexGuard و ixGuard ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی قرار می دهند.

ویژگی های بارز این محصولات عبارتند از :

 

– جلوگیری از مهندسی معکوس

 

– جلوگیری از شبیه سازی ، کپی برداری، تغییر و یا استخراج کلیدهای امنیتی استفاده شده در فایل های APK ویا SDK

 

– محافظت در برابر Runtime Application Self-Protection or RASP

 

شرکت آشناایمن، نماینده انحصاری محصولات شرکت GuardSquare در ایران به شما کمک می کند تا برنامه ها و سازمان خود را در برابر هک شدن و پیامدهای آن محافظت نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://goo.gl/vTbrYo

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.