رشد مناسب بازده سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا

مدیرعامل بیمه دانا از افزایش 55 درصدی پرتفو و همچنین افزایش بازده سرمایه‌‌گذاری‌های این شرکت به رقم 18٫76 درصد در سال 95 خبر داد.

عصر بانک؛دکتر بیژن صادق در گفت‌وگو با خبرنگار“تاوان گذار” اظهار کرد: بیمه دانا به عنوان شرکتی که در سال گذشته به جمع باشگاه دو هزار میلیارد تومانی‌ها پیوسته است، توانسته با مدیریت بهینه منابع، پاسخگوی انتظارات بیمه‌گزاران خرد و کلان خود باشد.

 

وی به افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: با وجود رکود نسبی حاکم بر بازارها و کاهش بازدهی سرمایه گذاری، بیمه دانا توانست در سال 95 به رقم بیش از 18٫7 درصد بازدهی از سرمایه‌گذاری‌های خود دست پیدا کند که این رقم بالاتر از بازدهی بازار بورس و نظام بانکی است.

به گفته صادق، میزان سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در طول دولت یازدهم افزایش چشمگیری داشته است و از 89 میلیارد تومان و 112 میلیارد تومان در سال‌های 90 و 91، به بیش از 363 میلیارد تومان در سال 95 رسیده است. همچنین، بازده‌سرمایه‌گذاری‌های این شرکت از 12٫5 درصد در سال 90 به 18٫76 رسیده است که نشان از سیاست‌گذاری بهینه منابع دارد.

مدیرعامل بیمه دانا تاکید کرد: روند رو به رشد سرمایه‌گذاری‌ها با بازدهی مناسب، با تصمیمات هیات‌مدیره ادامه پیدا کرده و در سال 1396 هم شاهد عایدی مناسب برای شرکت از این محل خواهیم بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.