بانکداری هوشمند سیتی بانک بر اساس سبک زندگی مشتریان

در این مطلب، عصربانک ویژگی‌های کلیدی ابزارهای بانکداری هوشمند سیتی بانک را بررسی کرده است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ بانکداری هوشمند مفهوم جدیدی از آینده‌ی بانکداری است که برای مشتریان سفارشی سازی می‌شود. سیتی بانک در این راه سیستم‌های مدیریت حساب حرفه‌ای مطابق با سبک زندگی مشتری را در اختیار آنان قرار می دهد که ازین طریق می‌توان مفهوم جدیدی از شعبه را توسعه داد. این نوع بانکداری هم یک نوآوری کاربر پسند است و هم یک اتفاق انقلابی.

در سیتی بانک مادامیکه سبک زندگی مشتریان با تکنولوژی تکامل می‌یابد، ارتباط با بانکداری هوشمند می تواند نیازهای آنان را به راحتی برآورده کند. کاربران می‌توانند با دسترسی به حسابهایشان فعالیت کنند و تراکنش‌ها را یا از طریق پنل الکترونیکی بانکداری مجازی خود و یا در محیط بانکداری سنتی انجام دهند؛ به هر شکلی که سبک زندگی آنها اقتضا می‌کند.

نوآوری در بانکداری هوشمند، محصولات و خدمات جدید را جهت بهبود تجربه و  سبک زندگی مشتریان طراحی کرده است. اجازه دهید با هم ویژگیهای کلیدی بانکداری هوشمند سیتی بانک را بررسی کنیم.

 

دیوار اطلاعاتی
دسترسی اطلاعاتی کلید موفقیت است. ما باور دارد که به روز بودن با اطلاعات، مسیر حرفه‌ای بودن و موفقیت شخصی را شکل می‌دهد. یکی از اصول بانک، ارائه‌ی دسترسی راحت به اخبار و اطلاعات آنی به مشتریان است.

 

توسط دیوار اطلاعاتی جست و جو در خدمات بانکی به سادگی امکان پذیراست و این را مدیون نمایشگرهای لمسی است. دیوار اطلاعاتی محصول یک نمایشگر لمسی بزرگ است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی در لابلای اطلاعات، محصول وخدمات موجود در سیتی بانک، خدمات بانکداری  خرد، پیشنهادهای سرمایه‌گذاری روزانه، مزیت‌ها و مدیریت ثروت را جست و جو کنند.

 

تلفن ویدیویی
با به همراه داشتن یک دستیار شخصی بصورت 24/7، سیتی بانک آرامش را برای مشتریان مهیا ساخته‌است. با دانستن اینکه می‌توانید روی کمک دستیار شخصی خود در هر زمانی حساب کنید به شما این امکان را می دهد که بر موضوعاتی متمرکز شوید که واقعا برای شما مهم هستند. تلفن ویدیویی یک گفت و گوی ویدیویی را با پرسنل سیتی بانک برقرار می‌سازد که می‌تواند شخصا تمامی خدمات بانکی را برای شما انجام دهد؛ از باز کردن حساب گرفته تا پرداختی‌ها و دیگر تراکنش‌ها؛ آنهم بدون محدودیت زمانی.

 

سیتی بانک آنلاین
این خدمت، مدیریت پرداخت‌ها به سبک شخصی است. شما در هر مکانی که قرار دارید می‌توانید در بهترین زمان ممکن امور مالی و بانکی خود را انجام دهید، قبوض خود را پرداخت کنید و زمانی که وارد حساب خود شدید، مدیر حساب بانکی خود باشید.

 

عابربانک‌های چند ارزه
کارت اعتباری شما اکنون می‌تواند به دیگر زبانها نیز صحبت کند و این بدان دلیل است که سیتی بانک همیشه به دنبال راحت تر کردن زندگی شما هست و میخواهد راه حل های کاربردی را به شما عرضه کند. عابربانک‌های شعب هوشمند به انتخاب شما بدون توجه به ارز سپرده شده، یورو یا دلار آمریکا را از حساب بانکی شما برداشت می‌کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.