اعضای جدید هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری نور انتخاب شدند

اعضای جدید هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری نور در دومین مجمع عمومی این مؤسسه صبح امروز و با حضور مدیران ارشد پولی و بانکی در محل سالن همایش تلاش برگزیده شدند.

عصر بانک؛به نقل از مؤسسه مالی و اعتباری نور، در این مجمع که اعضای پیشین هیئت مدیره حضور داشتند، تصمیم بر آن شد تا هیئت مدیره جدید مشخص شوند.

 

نفرات پیشنهادی برای هئیت مدیره جدید که همگی مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی قرار گرفته اند، دارای سوابق روشن و چشمگیری در عرصه بانکداری اسلامی کشور هستند.

 

اسامی هئیت مدیره جدید موسسه نور به شر ح ذیل است؛

 

آقایان:

1. منوچهر زمانی

2. مهران شریفی

3. اکبر جعفری

4. رضا گودرزی

5. چنگیز مروج

و عضو علی البدل

آقای سجاد سیاح

 

در سوابق اعضای جدید هیئت مدیره چندین دهه سابقه مدیریت بانکی، کارشناسی فناوری، اقتصاد اسلامی و مدیریت مالی به چشم می خورد.

 

طی هفته گذشته خبری مبنی بر تعویق در زمان برگزاری مجامع 20 بانک و 3‌ موسسه مالی اعتباری در کشور منتشر شد که در آن به حد نصاب نرسیدن و یا برخی مشکلات دیگر علت اصلی این امر ذکر شده بود. برگزار شدن مجمع عمومی موسسه مالی اعتباری نور می تواند شعاع نوری در دایره بانکداری کشوری ایجاد کند.

 

در پایان این مجمع، اعضا صورتجلسه را امضا کرده و به مصوبات جلسه رنگ رسمی دادند. بدیهی است به زودی باید منتظر معرفی مدیرعامل جدید موسسه نور از سوی هیئت مدیره جدید باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.