برگزاری چهارمین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه‌کوثر

چهارمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد ریسک‌های مالی توسط شرکت بیمه‌کوثر برگزار خواهد شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی و اعلام دبیر همایش مدیریت ریسک و بیمه؛ این همایش در دی‌ماه سال96 در هتل سیمرغ تهران برگزار می‌شود.

 

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه همایش یادشده با رویکرد "ریسک‌های مالی" برگزار خواهد شد، خاطرنشان‌کرد: باتوجه‌به اهمیت ویژه به موضوع‌های مالی در صنعت بیمه ازجمله وصول مطالبات، شفاف نبودن صورت‌های مالی، اشکال در ذخیره‌گیری و نیز مشکلات و تنگناهایی که بسیاری از شرکت‌های بیمه در این حوزه با آن مواجه هستند، این موضوع برای همایش انتخاب شد.

 

وی  برگزاری سه همایش مدیریت ریسک و بیمه در سه سال متوالی را از افتخارات بیمه‌کوثر برشمرد و تصریح‌کرد: امید است، خروجی این همایش برای صنعت بیمه کشور ارزشمند و قابل استفاده باشد.

 

دبیر همایش با بیان اینکه امسال علاوه‌بر بخش مقالات (متنی و پوستری) یک بخش جدید نیز با عنوان "اینفوگرافی" به همایش اضافه شده است، گفت: طبق برنامه، حدود 250نفر از مدیران، متخصصان، کارشناسان و دانشجویان حوزه‌های مالی و بیمه‌ای در این همایش یک‌روزه حاضر خواهند بود.

 

زینب حمیدی‌فر ارایه مقالات برگزیده توسط نویسندگان و سخنرانی چهره‌های سرشناس حوزه بیمه و مالی را از اهم برنامه‌های این همایش برشمرد و خبرداد: در طی مراسم، به نفرات برتر به‌رسم یادبود تندیس، لوح‌تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: زمان دقیق برگزاری، موضوع‌ها و زیرموضوع‌های همایش ازطریق پوستر، تارنمای شرکت، جراید تخصصی و غیره به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.