اوراکل با API پیشنهادی‌اش بانک‌ها را به فین‌تک ها متصل می‌کند

راهکارهای نرم افزاری اوراکل سامانه‌های پرداخت بیش از 500 بانک را در 140 کشور پشتیبانی می‌کند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛شرکت اوراکل رابط برنامه‌نویسی پرداختی را ارائه کرده است که مبتنی بر استاندارد ISO 20022 است و به بانک‌ها اجازه می‌دهد به سادگی به فین‌تک‌ها و دیگر وب سایت‌های ثالث متصل شوند.

 

راهکار API  پرداخت بانکی پیشنهاد شده از طرف اوراکل بانک‌ها را به سمت کانال‌های پرداختی end-to-end سوق می‌دهد که از این طریق بانک می‌تواند آن را برای پلت‌فرم‌های آینده، همچون اینترنت اشیا نیز استفاده کند.

 

استاندارد ISO 20022 به عنوان یک ابزار ارتباطی کلیدی برای بانک‌های آمریکایی تعریف شده است که بدین طریق می‌توانند پرداخت‌ها را سریعتر انجام دهند و تکنولوژی‌های به روز را به کار گیرند. این استاندارد به بانک‌ها اجازه می دهد پرداخت‌های میان بانکی را به طریق ساده‌تری انجام دهند و این بخاطر اطلاعات تفصیلی مرتبط با پرداخت‌هایی است که این استاندارد ارتباطی را با خود به همراه دارند.

 

چت کامات، معاون ارشد خدمات مالی اوراکل، در بیانیه‌ای ابراز داشت که:"به عنوان ارائه کننده راهکارهای بانکداری متمرکز، نزدیک به دو دهه است که از خدمات بانکی پشتیبانی می‌کنیم."

 

راهکارهای نرم افزاری اوراکل سامانه‌های  پرداخت  بیش از 500 بانک را در 140 کشور پشتیبانی می‌کند، کامات اضافه کرد که:" در بسیاری موارد، اپلیکیشن‌های ما بخش عمده‌ای از نرم افزارهای بانکی را در کشورهای مختلف در بر می‌گیرد."

 

راهکارهای پرداخت‌ بانکی اوراکل موسسات مالی را قادر می‌سازد که فرآیند‌ها را بهبود بخشند، از پرداخت سریع و آنی پشتیبانی کنند و زمان به کارگیری نوآوری‌های جدید را کاهش بخشند.

 

این اپلیکیشن از Swift، SEPA،  Fedwire و استانداردهای سازمان نوآوری پشتیبانی می‌کند.

 

خدمات مالی اوراکل همچنین از اپلیکیشن‌های تحلیلی مورد استفاده در بانک‌ها، نرم افزارهای بانکداری دیجیتیال و دیگر پلت‌فرم‌های قبوض و مدیریت نیز پشتیبانی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.