موفقیت عملیات انتقال خدمات بانک سینا به مرکز داده پشتیبان جهت مواقع بحران

عملیات مانور انتقال خدمات بانک سینا (Switchover) به مرکز داده پشتیبان جهت مواقع بحران برای این بانک توسط متخصصین توسن در اصفهان با موفقیت به پایان رسید.

عصر بانک؛با توجه به الزام بانک مرکزی مبنی بر داشتن سایت پشتیبان خارج از شهر تهران، بسیاری از بانکها اقدام به تاسیس سایت پشتیبان در شهر های دیگر مانند اصفهان کرده اند.

انتخاب این شهر به دلیل زیر ساخت مناسب مخابراتی پس از تهران حائز اهمیت می باشد.

فرایند بروز رسانی و همچنین عملیات انتقال سرویس در حوزه مشتریان توسن، توسط شرکت انجام می گردد.

 

شرکت توسن با درک اهمیت موضوع از چند سال گذشته اقدام به توسعه راهکارهای سایتهای پشتیبان و همچنین تاسیس دفتر نمایندگی در شهر اصفهان کرده است.

به دلیل ماهیت و پیچیدگی این فرایند ها و به منظور اطمینان از سرویس دهی سایت پشتیبان در صورت بروز مخاطرات جدی برای سایت اصلی، بانک سینا نسبت به برگزاری مانور به صورت سالانه اقدام می نماید.

برنامه ریزی این مانور از چند ماه گذشته و طی جلسات مشترک با بانک انجام گرفت و پس از اخذ تاییدیه از مدیران ارشد بانک و شرکت آماده سازی های لازم در دستور کار قرار گرفت و نهایتا طی دو روز گذشته با کوشش همکاران معاونت خدمت با موفقیت انجام گردید و کلیه خدمات بانکی از جمله خدمات بین بانکی ، مدرن و کارت طی روز جمعه از طریق سایت اصفهان ارائه شد.

با حصول اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ،از بامداد شنبه، سرویسها مجددا به سایت تهران منتقل شده و تاییدیه عملکرد صحیح آن از بانک اخذ شد.
اجرای این پروژه از نظر اثبات توانایی مجوعه راه حلهای توسن برای مدیریت شرایط بحرانی بسیار حائز اهمیت بود.

ضمن تبریک به کلیه همکاران و تشکر از همکاران درگیر در این پروژه، امید است همچنان روند رو به رشد در بهبود سطح ارائه سرویس به مشتریان ادامه داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.