کارت‌خوان موبایلی جی‌اس‌اس تأییدیه نهایی شاپرک را کسب کرد

محصول کارت خوان موبایلی شرکت GSS پس از کارتخوان های صنعتی اندرویدی LYNX PDA-POSبا همکاری شرکت فن اوا تاییدیه نهایی بهره برداری شاپرک را کسب نمود.

عصر بانک؛به گفته علیرضا نوبخت نایب رییس هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک تدبیر، شرکت GSS به عنوان اولین شرکت پیشرو و ارایه دهنده دستگاه های کارت خوان موبایلی تنها ٢ ماه پس از اخذ مجوز شاپرک جهت کارتخوانهای سیار با سیستم عامل اندروید LYNX اقدام به ارائه این سرویس نیز نموده است. لیکن از آنجائیکه در شبکه پرداخت کشور صرفا ١٢ شرکت مجوز فعالیت در حوزه PSP و پرداخت را دارند، ارائه محصولات فوق با تاخیر روانه بازار گردید.

 

برند ارائه شده موبایل پوز توسط شرکت گرایش تازه کیش با نام تجاری LYNX مدل 350 بوده که ضمن رعایت کلیه الزامات شاپرک، دارای مجوز PCI و EMV نیز می باشد.

دستگاه فوق قابلیت ارائه تمامی تراکنشهای شاپرکی در بستر کارت های مغناطیسی و هوشمند را داراست. پرداخت NFC، خرید توسط کارت های شهروندی و RFID از ویژگی های  دیگر این محصول کوچک با قابلیت های گسترده می باشد.

نوبخت اضافه کرد اپلیکیشن و نرم افزارهای موبایلی محصول فوق تماما توسط مهندسین و متخصصان هلدینگ جی اس اس تهیه و ارائه شده است.

 

وی همچنین اشاره نمود با توجه به روند رو به رشد جابجایی و نقل و انتقالات کوچک مالی در میان جامعه، بازار هدف این سرویس شبکه خدمات عمومی مانند  وکلا، پزشکان سیار، حمل و نقل شهری و بسیاری دیگر از اصناف مختلف می باشد.

پیش بینی می گردد با رونق بهره برداری از محصول فوق الاشاره در سطوح مختلف جامعه، مشکل همراه نداشتن پول نقد در مقوله خرید به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

 

نایب رییس هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش گفت این شرکت با هدف فعالیت در این حوزه خاص، اهداف و برنامه ریزی های مدون و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین با توجه با استقبال گسترده بانک ها از این محصول در همین ابتدای کار چندین قرارداد به منظور بهره برداری از موبایل پوز با برند LYNX منعقد گردیده است.

شایان ذکر است در حال حاضر تنها  برند موبایل پوزLYNX  و ٣ برند دیگر در دو PSP ( فناوا کارت و ایران کیش )تاییدیه نهایی سلوشن موبایل پوز را از شاپرک اخذ نموده اند.

 

خاطر نشان می سازد POS-PDA اندرویدیLYNX-W10 تنها نوع ارایه شده این محصول با اخذ مجوز از  شاپرک و قابل بهره برداری درشبکه پرداخت الکترونیک میباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.