تایید دومین موبایل‌پوز فن‌آوا کارت از سوی شاپرک

دومین مدل موبایل‌پوز فن‌آوا کارت با راهکار پرداخت درون برنامه‌ای از سوی شاپرک تایید شد.

عصر بانک؛حبیب منشیان معاون فناوری اطلاعات فن‌آوا کارت گفت: در راستای تکمیل برنامه‌های فن‌آوا کارت در خصوص تکمیل سبد محصولات موبایل‌پوز، موفق شدیم تاییدیه خاص‌ترین راهکار پرداخت خود را برای دستگاه PAX D180 از شاپرک دریافت‌کنیم.

 

وی افزود: در این مدل که در کشور برای اولین بار ارائه شده است ، راهکار پرداخت درون برنامه‌ای تحت MPOS ارائه شد که ترکیبی از پرداخت MPOS و پرداخت درون برنامه‌ای است.

به گفته منشیان "در راهکار پرداخت درون برنامه‌ای با MPOS، برخلاف تمامی راهکارهای موجود در بازار که به هیچ عنوان امکان پرداخت برای هیچ برنامه ثالثی به جز خود اپلیکیشن MPOS وجود ندارد، پذیرنده می‌تواند از سایر برنامه‌های تلفن‌همراه مبلغ مورد نظر را با استفاده از دستگاه MPOS و کارت خود به صورت Card Present پرداخت کند".

معاون فناوری اطلاعات فن‌آوا کارت ادامه‌داد: ما برخلاف تصور غالب در بازار، انتظار متفاوتی از بازار MPOS داریم؛  محصول MPOS  اگرچه در سایر کشورها کمتر از 5 درصد بازار پرداخت را در اختیار دارد اما در ایران احتمال اقبال عمومی به این محصول بالاست.

وی در تشریح علل این پیش‌بینی گفت: محدودیت‌های موجود مانند محدودیت انتقال وجه، نبود پرداخت آفلاین به صورت عمومی، محدودیت‌های پرداخت‌های CARD NOT PRESENT  و در کل تفاوت میان مدل پرداخت در ایران با مدل EMV ، به لحاظ کسب و کاری باعث استقبال بیشتری از این محصول در ایران خواهد شد.

منشیان گفت: بر این اساس در فن‌آوا کارت تصمیم گرفتیم سبد MPOS خود را با ارائه 5 دستگاه مختلف در قالب 5 راهکار متفاوت پرداخت تکمیل کنیم تا بتوانیم تمامی کسب و کارها با سلایق مختلف را پوشش دهیم.

گفتنی است سومین محصول تایید شده فن‌آوا کارت نیز با ارائه سومین راهکار، بزودی مورد ممیزی قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.