5 استارت آپ فین‌تکی که در مرکز توجه هستند

ما اغلب تمایل داریم بر روی نوآوری‌های کمپانی‌های بزرگ تمرکز کنیم و توجه چندانی به فین‌تک‌های کوچکتر نداریم.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛فین‌تک‌ها بیشتر از همیشه در حال رشد و توسعه هستند؛ با اینحال، ما اغلب تمایل داریم بر روی نوآوری‌های کمپانی‌های بزرگ تمرکز کنیم و توجه چندانی به فین‌تک‌های کوچکتر نداریم.

 

از PFM (مدیریت مالی شخصی) و P2P گرفته تا مشاوران روباتیک و ارائه‌ دهنده های وام‌های کوچک، استارت‌آپ‌های معرفی شده در زیر در حال تغییر دادن دنیای فین‌تک‌ها هستند.

Spotme

http://www.meetspotme.com

 

دادن وام همیشه حوزه‌ای جذاب در دنیای مالی بوده است، با اینحال استارت‌آپ‌هایی همچون spotme در حال بهبود بخشیدن به تجربه‌ی کاربر در این حوزه هستند و تلاش دارند که آن را شخصی تر کنند. Spotme  به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش‌های قبلی را ثبت و ضبط کنند و مبالغی که در گذشته از دیگران دریافت کرده‌اند و یا به دیگران داده‌اند را می‌توانند به راحتی در سیستم مشاهده کنند.

 

Ledger

http://www.useledger.com

 

یک سیستم انجام تراکنش P2P (شخص به شخص) استفاده‌های خودش را دارد و جایش را در میان مردم باز کرده است اما، چه تدبیری برای آن لحظاتی اندیشیده‌ایم که تراکنش‌ها کمی پیچیده تر هستند؟ لجر اینجا به دادمان می‌رسد: این استارت آپ که در سان فرانسیسکو قرار دارد کاربران را قادر می‌سازد بتوانند با دوستانشان تب‌هایی را بصورت باز داشته باشند و انجام یک تراکنش را با تنها 3 کلیک ساده انجام بدهند.

 

Wallio

Http//:www.wallio.com

 

Wallio در ابتدای هفته مبلغی را به کاربر اختصاص می‌دهد تا در طول هفته آن را هزینه کند و کاربر می‌تواند این مبلغ اختصاص داده شده را خودش تعیین کند (مخارج و پس‌انداز‌ها از قبل در این مبلغ اختصاص داده شده در نظر گرفته شده‌اند).

Samwise

http://go.samwiseapp.com

 

این استارت آپ رباتی به کاربران اجازه می دهند که حساب کنونی کارگزاری‌شان را به واسطه‌ی الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به یک حساب سرمایه گذاری خودکار تبدیل کنند.

 

OnePebble

One Pebble

با این استارت‌آپ می‌توانید بطور همزمان هم سرمایه گذاری کنید و هم در دنیای مالی به یک فرد تاثیرگذار تبدیل شوید: این رویای OnePebble است، یک کارگزاری/معامله‌گر آنلاین که سرمایه‌گذاری‌ها را به سمت شرکت‌هایی سوق می‌دهد که در حال حاضر بهترین بازده را در بازارهای سرمایه دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.