آخرین محصولات شرکت آسان پرداخت در نمایشگاه الکامپ

از طریق ماژول پرداخت درون برنامه ای با سفارش از زود فود پرداخت درون برنامه انجام میشود و دیگر نیازی نیست که کاربر از برنامه خارج شده و پرداخت انجام دهد.

عصر بانک؛در نمایشگاه الکامپ امسال ، شرکت آسان پرداخت حضوری فعال داشت ، عصربانک با حضور در غرفه این شرکت، درباره آخرین دستاوردهای این شرکت با آقای سپاسی مدیر روابط عمومی آسان پرداخت گفتگو کرد.

 

سپاسی درباره حضور آسان پرداخت در الکامپ گفت : ما در نمایشگاه امسال چندین محصول به نمایش گذاشتیم .یکی از این محصولات ماژول پرداخت درون برنامه ای یا همان SDK  بود که قبلا از آن رونمایی شده بود و ما امسال با برنامه زود فود اجرایی شدن  و کاربردهای آن را به نمایش گذاشتیم.

 

از طریق ماژول پرداخت درون برنامه ای با سفارش از زود فود پرداخت درون برنامه انجام میشود و دیگر نیازی نیست که  کاربر از برنامه خارج شده و پرداخت انجام دهد.

 

 

علاوه بر پرداخت درون برنامه ای،  اپلیکیشن تله پرداز اخیراً در بیمه ایران اجرایی شده وهمچنین تمامی دستگاههای پرداخت  قوه قضاییه در تمامی شعبات از این برنامه استفاده می کنند. با اپلیکیشن تله پرداز پرداخت بدون کارت را میتوان انجام داد بدین صورت که تمامی کارت ها در اپلیکیشن ذخیره می شوند و برای پرداخت  فقط نیاز به رمز دوم و cvv2 می باشد.

علاوه بر محصولات ذکر شده ، خدمات کیف پول آسان پرداخت نیز امسال راه اندازی شده است .

 

مدیر روابط عمومی شرکت آسان پرداخت در ادامه گفت : نمایشگاه امسال درواقع نمایش محصولاتی است که قبلاً معرفی شده و درحال حاضر به صورت اجرایی در کسب و کارها و سازمان های مختلف به کار رفته است،مثل زودفود،قوه قضاییه و بیمه ایران و… .

 

وی درباره موضوع اولین ارائه کننده خدمات پرداخت موبایلی که این روزها بین شرکت های پرداخت چالش ایجاد کرده است گفت: ما استقبال مکنیم که شرکت های دیگر خدمات یکسانی ارائه دهند.چون وقتی خدمات یکسان ارائه میشود ،کاربر حق انتخاب دارد و میتواند یک سرویس را در بین ارائه کنندگان مختلف بسنجد و بهترین را انتخاب کند.

از نظر ما اگر شرکت های دیگر هم در این حوزه فعالیت کنند باعث رشد ما و هم افزایی میشود.

سپاسی همچنین گفت ارائه خدمات متنوع شرکت های پرداخت در کنار هم باعث پیشرفت صنعت پرداخت کشور می شود.البته ارائه محصولات یکسان به معنی کپی کردن نیست بلکه مساله این است که شرکتهای دیگر برنامه های مشابه داشته باشند ولی به دنبال روش های نوین نیز باشند و پیشرفت های موجود در دنیا را بومی سازی کنند چون در حال حاضر برنامه ها با همان کیفیت خارجی و همان پنل وارد کشور میشوند و بومی سازی نمیشوند.

 

سپاسی درباره برنامه آتی شرکت نیز گفت:  آسان پرداخت بواسطه حضورش  در بورس و 92 درصد شخصیت حقیقی که سهام دار شرکت هستند باید برای سوددهی به مردم هم فعالیت کند و به همین دلیل ما تصمیم داریم خدماتی متمایز در حوزه پرداخت به مردم ارائه دهیم. مثلا در مورد برنامه تله پرداز به جرات میتوان گفت که شرکت های دیگر به زودی نمیتوانند در آن راه پیدا کنند و در مورد  SDK  هم همینطور ، کیف پول نیز خدمت جدیدی نیست اما برای کاربران اپلیکیشن آپ طبیعتا خدمات جدیدی ارائه میدهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.