جلسه معارفه سرپرست امورمالی بانک توسعه تعاون برگزار شد

محمد ذوالفقاری مدیراموربازرسی بانک توسعه تعاون طی حکمی با حفظ سمت سرپرست امورمالی بانک شد

عصر بانک؛حجت اله مهدیان سرپرست و عضوهیئت مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه سرپرست امور مالی که با حضور فتاحی عضو هیئت مدیره و کارکنان این امور برگزارگردید با تاکید براهمیت امورمالی در بانک  ضمن تقدیر از عملکرد شعبان مرادی مدیر پیشین این امور انتصاب ذوالفقاری را نقطه مثبتی در جهت پیشبرد وارتقاء بخش مالی بانک خصوصا در6 ماهه دوم سال دانست و افزود : در حال حاضر شرایط بانک مطلوب می باشد و این به دلیل وجود نیروی انسانی مجرب در بانک توسعه تعاون است.

 

مهدیان درادامه ضمن تشریح وضعیت بانکهای توسعه ای درسایرکشورها خاطرنشان کرد: دراغلب کشورهای جهان تامین منابع بانکهای توسعه ای از سپرده های مردمی نیست بلکه دولت با تامین منابع این نوع بانکها، آنها را مجری سیاستهای کلان خود قرار می دهد.

 

سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه در حال حاضر  این بانک  باید از سپرده های مردمی جذب منابع نماید افزود : افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون سبب می شود تابانک حمایت از تعاونیها را به شکل بهتر و با نرخهای حمایتی تری تداوم بخشد.

 

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون ایجاد یک اداره  اطلاعات وآماری در بانک را ضروری دانست تا علاوه بر تامین نیازهای آماری  بانک ،  اطلاعات یکدست و هماهنگی را  به داخل و خارج بانک ارائه نماید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.