ابوذر سروش عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران شد

دکتر ابوذر سروش با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت عضو هیات مدیره موظف بانک توسعه صادرات منصوب شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران،دکتر علی صالح آبادی در مراسم معارفه دکتر ابوذر سروش که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران بانک برگزارشد، وی را از جمله مدیران خوش فکر، علاقمند و تازه نفس در نظام بانکی توصیف کرد.

 

دکتر صالح آبادی ابراز امیدواری کرد حضور دکتر سروش در هیات مدیره بانک توسعه صادرات زمینه توفیقات بیشتر در حوزه صادرات را پدید آورده و موجبات خدمت هرچه بیشتر به صادرکنندگان را فراهم آورد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اضافه کرد: انتظار از بانک در شرایط جدید پس از تحریم افزایش یافته است و در این راستا باید همگی در راستای ارتقای خدمات بانک گام برداریم.

دکتر صالح آبادی ادامه داد: بهبود ارائه خدمات با سرعت بیشتر، کیفیت بالاترو بروکراسی کمتر با رعایت تمام چارچوب‌ها و ضوابط قانونی می بایست در بانک مورد توجه قرار گیرد.

وی شرایط فعلی بانک را از نظر وضعیت ریالی و ارزی نسبتا مطلوب ذکر کرد و گفت : گرچه با شرایط ایده آل فاصله داریم اما انسجام خوب میان نیروهای بانک و انگیزه مناسب در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی سرمایه مهمی محسوب می شود.

ابوذر سروش تا پیش از احراز سمت عضویت درهیات مدیره بانک توسعه صادرات به عنوان مشاور مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت فعالیت کرده است.

وی همچنین در تالیفی مشترک با آقای سیدعباس موسویان کتاب “آشنایی با بازار سرمایه اسلامی (بورس)” را منتشر کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.