با شعب میکرو خیلی زود شعبه افتتاح کنید

دلتان می‌خواهد بدون درنگ شعبه‌های کوچک را افتتاح کنید و نمی‌خواهید ماه‌ها منتظر بمانید؟پس مطلب زیر را بخوانید.

عصر بانک؛  شعبه میکرو یا کوچک شما را قادر می‌سازد تا به سرعت و با هزینه‌های معقول، ردّپای خود را افزایش دهید یعنی مشهور شوید یا اینکه خیلی سریع شعبه‌های زیاد افتتاح کنید.

 

شما به عنوان بانک مایلید، یک برند با نام و آوازه مشهورتری داشته باشید؟ و یا تمایل به افتتاح شعبات جدید دارید اما نمی‌خواهید در شعبه‌های سنتی (شعب معمول بانک) سرمایه‌گذاری کنید؟

دلتان می‌خواهد بدون درنگ شعبه‌های کوچک را افتتاح کنید و نمی‌خواهید ماه‌ها منتظر بمانید؟

حالا‌یک شعبه کوچک را با امکانات سیستم گوینده تصویری (VTM) در نظر بگیرید. تقریباً 95 درصد از فعالیت‌های صندوق‌داران شعبات سنتی، درست شبیه به مراحلی است که در سیستم VTM (خود بانک) به مشتریان ارائه می‌شود.

افتتاح حساب، تایید مشخصات مشتری (تایید هویت)، کپی مدارک، اسکن اسناد امضاء شده و حتی صدور کارت، در همان لحظه.

بانک‌ها مایل هستند تا در مناطقی که هنوز فعالیت بانکی زیادی دیده نشده، حضور یابند و از خود ردپایی به جا بگذارند.

بانک‌های سنتی، بسیار پرهزینه هستند و ماه‌ها طول می‌کشد تا فعال شوند. سیستم VTM، نیازی به حضور کلاسیک شعبات ندارد. هزینه و زمان موردنیاز برای استقرار این شعبات به مراتب کمتر از شعبه‌های استاندارد و سنتی می‌باشد.

بانک‌ها تمایل دارند در مکانهایی مثل پاساژها و جاهایی که شعبه بانکی وجود ندارد، مستقر شوند. در اینجا سیستم VTM، راه‌حل معقولی است.

سیستم VTM می‌تواند حدود 95 درصد از مسئولیت‌های یک صندوق‌دار بانک را انجام داده و به آنها رسیدگی کند.

مشتری از طریق تماس تصویری با صندوق‌دار ارتباط برقرار می‌کند و معمولاً مدیران و مشتریان در مقالات، روزنامه‌ها و تحقیقات و گزارشات، از این روش تقدیر می‌کنند.

بانکدار می‌تواند فروش متقاطع داشته باشد، چرا که او به‌طور فعال با مشتری صحبت می‌کند و روی صفحه نمایش حضور دارد.

در صورت لزوم، کارشناس محصولات، جهت ارائه جزئیات و اطلاعات دقیق به مشتری،‌به گفتگو ملحق می‌شود و مشتری نیز علاقمند می‌شود.

در اینجا، یک سیستم VTM، ممکن است حتی از خود شعبه بانکی هم بهتر باشد، چرا که کارشناس در صورت لزوم می‌تواند وارد گفتگو شود و حضور فیزیکی او در کنار مشتری هیچ ضرورتی ندارد.

چنانچه در مطالب فوق ذکر شد، مشتری تشخیص هویت داده می‌شود و قرارداد را امضاء می‌کند. بانک‌ها نیز این روش را می‌پسندند.

برخی از جایگاه‌های احتمالی دیگر برای سیستم VTM می‌تواند شامل فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو، حوزه‌های تجاری (مجتمع تجاری)، مناطق مسکونی و روستایی (حومة شهر) ‌باشند.

 

در  ایران با راه اندازی پیشخوانهای شهر نت که قابلیت ارائه همه خدمات بانکی را بصورت 24 ساعته در 7 روز دارد ، بانک شهر نخستین بانکی بود که از دستگاههای خود بانک استفاده کرد.این دستگاهها که توسط شرکت توسن تکنو برای بانک شهر تامین شده بود، باعث شد تا بانکهای دیگر  ایرانی نیز به فکر استفاده از این محصول بیافتند تا از این طرق علاوه بر کاهش هزینه بانک ، شعب خود را گسترده تر کنند و خدمات با کیفیت تری به مشتریان ارائه دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.