برگزاری مراسم گرامیداشت روزدانش آموز به همت بانک سرمایه در مدرسه تهرانی

بانک سرمایه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، مراسم گرامیداشت روز دانش آموز را با حضور برخی مسئولان خود در مدرسه پسرانه تهرانی باقرشهر برگزار کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، بانک سرمایه مراسم گرامیداشت روز دانش آموز را با حضور دکتر ناهید مونسان، رئیس اداره روابط عمومی، بابک اقبالی، معاون اداره سازمان و بهبود روش ها و زهرا میرباقری، معاون اداره آموزش و توسعه منابع انسانی بانک سرمایه در مدرسه پسرانه تهرانی باقرشهر تهران برگزار کرد.

 

در ابتدای مراسم، دکتر مونسان طی سخنانی 13 آبان را روزی بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در چنین روزی بود که ایران شاهد خیزش دانش آموزان آگاه و بصیر، برضد دستگاه ستمشاهی بود.

 

وی در ادامه سخنان خود افزود: بانک سرمایه به عنوان بانکی که فرهنگیان ارجمند، معلمان گرامی و کارکنان خدوم وزارت آموزش و پرورش، سهامدار عمده آن به شمار می آیند وظیفه خود دانست تا این مناسبت تاریخی را که به نام دانش آموزان مزین شده است، در یکی از مدارس این مرز و بوم و در کنار فرزندان دانش اندوز و تلاشگرش بزرگ و گرامی بدارد و  بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کند.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم گل و هدایایی به دانش آموزان مدرسه پسرانه تهرانی توسط مسئولان بانک و مدرسه مذکور اهدا گردید.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.