اکولوژی پات ایران کیش چیست؟

اکولوژی پات مجموعه ای از ابزارها و در واقع مفهومی مبتنی بر نرم افزار موبایلی با نام پات و دیگر ابزارهایی است که کنار آن قرار دارد.

عصر بانک؛ مهندس فرامرزی مدیر عامل شرکت ایران کیش  ددر گفتگو با عصربانک  در نمایشگاه تراکنش به  تشریح جایگاه کنونی و برنامه های آتی ایران کیش پرداخت .

 

وی در ابتدای گفتگو با عصربانک گفت : صنعت مان در حال تحول و تغییر است. ما امروزه از مدل سنتی صنعت پرداخت که اصطلاحاً مبتنی بر ابزارهای  زمینی است به سمت مدل مبتنی بر موبایل پیش می رویم. به نظرمن کل دنیا به این سمت در حرکت است و نوع تراکنش ها در حال تغییرند و تراکنشهای clear با سرعت به سمت تراکنش های hidden  پیش می رود.

وی افزود: روند این صنعت روند چابک و با تغییرات خیلی زیاد شده که هم مبتنی بر تکنولوژی و هم مبتنی برراهکار است و در حال حاضر تکنولوژی فقط حرف اول را نمی زند و راهکار مبتنی بر تکنولوژی حرف اول را می زند.

 

فرامرزی در ادامه ودر تشریح برنامه های آینده شرکت ایران کیش خاطر نشان کرد: ما این مهم را در شرکت پذیرفته و دریافته ایم  و در چند وقت اخیر سعی کرده ایم مفهومی تحت عنوان اکولوژی پات را بکار گیریم. اکولوژی پات مجموعه ای از ابزارها  و در واقع مفهومی مبتنی بر نرم افزار موبایلی با نام پات و دیگر ابزارهایی است که کنار آن قرار دارد، که ازجمله می توان به POS، سایت، mPOS و سایر درگاه ها که همگی آن ها بخشی از اکولوژی پات هستند، اشاره کرد.

وی همچنین یادآورشد: به این دلیل ما قایل بر آن هستیم که آنچه  در حال حاضر در دنیا جاری است مثل POS و ATM و کارت  به  این سرعت فانی نیستند ولی ضریب نفوذ ابزارهای دیگر خیلی زیاد شده است و از این رو ما خودمان را برای رویارویی با این اتفاق آماده کرده ایم.

مدیر عامل شرکت ایران کیش با تاکید براینکه شرکت برای جهانی شدن تقریبا آماده است متذکر شد، اگر اتصال به ویزا و مستر، اتفاق بیافتد ما خیلی از اقداماتی که باید صورت می گرفته را انجام داده ایم.

وی همچنین در خصوص میزان استفاده و اثربخشی اپلیکیشن پات  در کشور گفت: با تبلیغات خوب، جهش خوبی در میزان استفاده از این اپلیکیشن اتفاق خواهد داشت زیرا این برنامه UX خوبی دارد بسیار کاربر پسند است و بحث فقط اپلیکیشن نیست ،بلکه  موضوع اکولوژی است و کسانی که دچار این اکولوژی شوند دیگر آن را ترک نخواهند کرد.

 

این کارشناس پیرامون نسبت استفاده از ابزارهای پذیرش در ایران کیش گفت: عمده استفاده از ابزارها در ایران کیش از طریق “POS” است که حجم استفاده از آن به بالای 90 درصد می رسد.

 

وی به برنامه های آینده شرکت ایران کیش پرداخت و ادامه داد : تمرکز روی صنایع جدید، پای بندی به امور ومسئولیت اجتماعی که انجام می دهیم و حفظ روند توسعه شرکت از جمله برنامه های آتی این مجموعه است، چرا که هنوز در صنعت در منطقه تهاجمی قرار دارد بنابراین در این وادی توسعه را نمی توان فراموش کرد و کما کان به توسعه و البته جبران کیفیت، افزایش مشتری باید فکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.