آغار به کار نمایشگاه تراکنش تهران با حضور پرداخت الکترونیکی هلدینگ فناپ

دومین نمایشگاه تراکنش تهران با حضور پررنگ بخش پرداخت الکترونیکی هلدینگ فناپ آغاز به کار کرد. شرکت‌ اتیک، ارونتک، مرکز نوآوری و شرکت تایوانی کسلز در غرفه فناپ جدیدترین نرم افزارها و سخت افزارهای صنعت پرداخت الکترونیکی را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

عصر بانک؛نمایشگاه تراکنش ایران (Iran Transaction Exhibition)برای دومین بار امروز با حضور قضاوی معاون وزیر اقتصاد، پزشکیان نائب رییس اول مجلس، مصباحی مقدم نماینده شورای فقهی بانک مرکزی، پروزیان رییس کانون بانکداران خصوصی و بیات مدیرعامل مرکز فابا در محل دائمی نماشگاه های شهرداری تهران آغاز به کار کرد و به مدت 3 روز برگزار می شود.

 

اتیک با به نمایش گذاشتن راهکارها و محصولات حوزه پرداخت خرد نظیر راهکار جامع مدیریت پرداخت خرد (پیوند)، راهکار هوشمند مدیریت حمل و نقل عمومی، راهکار جامع کارت هوشمند سازمانی و سامانه مدیریت فروش و باشگاه داری توچال برای دومین بار در نمایشگاه حاضر شده است.

شرکت ارونتک در اولین حضور نمایشگاهی خود اطلاعاتی از مراحل تولید سخت افزارهای حوزه پرداخت الکترونیکی به بازدید ارائه کنندگان ارائه می دهد. مرکز نوآوری فناپ با دو محصول " فاندوران" و "وین وین" از دیگر حاضران در غرفه فناپ است.

فاندوران یک بستر تامین مالی جمعی است که از ایده ها و پروژه های خلاقانه حمایت می کند. وین وین نیز یک اپلیکیشنی پرداخت موبایلی است که با هدف ایجاد و گسترش اکوسیستم پرداخت موبایل در کشور طراحی شده است.

در روز اول نمایشگاه، پنل برررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در صنایع مالی و بانکی با مدیریت شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ در محل برگزاری نمایشگاه برگزار شد.

در روز سوم نمایشگاه حسین اسلامی قائم مقام مدیرعامل فناپ و محمد نژادصداقت مدیرعامل اتیک در سمینار کارت و پرداخت سخنرانی خواهند داشت.

علاوه بر این، در روز پایانی نمایشگاه اتیک کارگاه تجاری پرداخت خرد، زیرساخت ها و ابزارها و سه کارگاه ارائه محصول را برگزار می کند.

برگزاری سمینارها و سخنرانی با موضوعاتی اعتبار سنجی، امنیت، core banking، کارت و پرداخت از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

دومین نمایشگاه تراکنش 11 تا 13 آبان‌ماه  در بوستان گفت وگو برپا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.